Opprinnelig postet av
Kodja
da ser det ut som det blir liten utbetaling og må heller bare melde inn skaden til forsikringa! :( så får jeg ikke bygd om fronten "gratis" dessverre...
ringte på han i dag når jeg slutta på jobb, fikk da tydeligvis sjefen på tlf. og han prøvde å forklare at jeg måtte jo sende han faktura på taksten fra verkstedet...
men jeg som privatperson kan jo ikke sende en takst på Faktura... og ikke ville han betale 9900 INK MVA heller... "æ får jo itj igjen momsen æ på d dær om d ijt kjæm faktura" det driiiiiter jeg en lang en i sa jeg. enten betaler du det taksten kom på, eller så tar jeg det via forsikrings selskapet mitt\vårt! dere har sikkert en sabla fin egenandel på forsikringa på en firmabil\lastebil :p (50 000,- kom det igjennom røret :p hehe)
så du har valget... enten cashe ut taksten så jeg får fiksa det selv eller forsikringa fikser det som er. steike dere skulle hørt alt han prøvde å forklare hvordan det var og ikke var med sånnt... men fremdeles helt stein døu i hodet... ENTEN ELLER sa jeg! enten cash eller MYE cash til forsikringsselskapet :p
får ringe forsikringa i morgen og ordne dette nå da. kjedelig at de ikke kunne fikse det med en gang og være ferdig med det... blir det behandlingstid og greier for å få det ferdig istede... jeje