Jeg har handlet med mange sisste tiden :)
Hadd litt problem med posten her sisste tiden. Men har byttet innleveringskontor da di inkompitente idiotan rett og slett har "glemt" og sende et par pakker.
Beklager også at det har vært litt treighet.
Printable View
Jeg har handlet med mange sisste tiden :)
Hadd litt problem med posten her sisste tiden. Men har byttet innleveringskontor da di inkompitente idiotan rett og slett har "glemt" og sende et par pakker.
Beklager også at det har vært litt treighet.
Kjøpt noe deler fra lars-go40tic og Kauto som jeg har fått den siste uken. Begge to sendte raskt og delene ble pakket bra inn :D Handler gjerne med de flere ganger!
Anbefaler Espen Titlestad :)
Solgte AngelEyes-lyktene mine til JK91 nå for en halvtime sida, ingen pruting eller slikt, kjapp frem med penga, hyggelig prat. Anbefales:-)
Skal sies, dette var en cash in hand-deal, altså ingen forhåndsbetaling eller post inne i bildet, fjerner jo en del potensielle problemer.
Handlet bsr filter av MANNJERN Her på formumet:) varen kom med en gang og var akk som beskrivet:) kjempe fornøyd ikke noe tull:):) kan anbefale han:)
Kjøpte armlene av Volvogutten her på forumet, han var grei og holdt det av til meg til meg til lønna kom inn :)
Var fint pakket inn også :)
Kan anbefales
Fekk ein pakke frå Yengis i dag. Alt ser bra ut. Eg betalte på forskudd og han sendte, handlar gjerne med han fleire gongar:)
De jeg har solgt/kjøpt ting av her på forumet er Turbohansen, sverre2210, Christian, paal-andre og fler jeg ikke husker brukernavnene til.
Disse har ihvertfall vært seriøse, og det jeg har kjøpt har vært i bra stand/den standen dem sier tingene er i.
Så det er bare å handle med disse :)
handla med solan og emilhetty.problemfri handel med begge to:D
Ovlov86 er seriøs, eg betalte på forskudd og pakken kom i dag:)
paal-andre kan anbefales videre, for makan til service man fikk hos han.
Kjøpte armlener for og putte i 240'n, overførte og betalte for varen og plutselig var det en pakke på døren fra ett postbud.
Det kalles service det! :)
Thumbs up!
Handlet noe småtteri av turbotico igjen i går, nok en hyggelig handel med god service :) Solgte også noe til buster83 (ved hjelp av fadern) og han stilte opp og betalte og hentet som avtalt :)
fanger'n var bra som forventet :)
Øygard overførte penger som avtalt, og er å anbefale. :)
Bare for å vara litt sær..
Hadde det gått an å laget en egen "forumdel" med Seriøse kjøpere/selgere, også slik at folk kan lage en egen tråd med navnet på kjøper/selger slik at det går an å holde litt orden på hvem/hva/hvor?
Det samme gjelder å lage en forumdel med useriøse kjøpere/selgere.
Da blir det litt lettere å søke på personer og alle som har hatt problemer med en person kan gå inn på denne tråden (med personens nick) og legge til hva han/hun ikke har vært fornøyd med. Da kommer all grumsen en person har drevet med i en og samme tråd.
Det samme gjelder skryt til alle folka som opptrer skikkelig. Det er litt lettere å stole på folk hvis du ser folk gang på gang skryter av folk. Dette er også lettere i egen tråd + at det "lett" å søke på.
Denne tråden her er ett lite Hæl_ette å se i :(
De forumdelene kan gjerne være stickyer som denne er.
How about it? eller er det bare jeg som er sær?
ganske enig med deg :) er jo et fåtall her som klare å redigere et innlegg og legge ut alt i et innlegg.. eller er jeg å sær siden jeg gjør det? :p
edit: slik gjør jeg det..
http://forum.vccn.no/showthread.php?...008#post185008
Sitat:
Bare for å vara litt sær..
Hadde det gått an å laget en egen "forumdel" med Seriøse kjøpere/selgere, også slik at folk kan lage en egen tråd med navnet på kjøper/selger slik at det går an å holde litt orden på hvem/hva/hvor?
Det samme gjelder å lage en forumdel med useriøse kjøpere/selgere.
Da blir det litt lettere å søke på personer og alle som har hatt problemer med en person kan gå inn på denne tråden (med personens nick) og legge til hva han/hun ikke har vært fornøyd med. Da kommer all grumsen en person har drevet med i en og samme tråd.
Det samme gjelder skryt til alle folka som opptrer skikkelig. Det er litt lettere å stole på folk hvis du ser folk gang på gang skryter av folk. Dette er også lettere i egen tråd + at det "lett" å søke på.
Denne tråden her er ett lite Hæl_ette å se i
De forumdelene kan gjerne være stickyer som denne er.
How about it? eller er det bare jeg som er sær?
du er sær ja.. :p haha.. men det er absolutt en god ide.. jeg stikker ofte innom og kikker her, men gir som regel f..n og tar kjangsen læll...
Jeg vet jeg egentlig er litt sær :D
Jepp.
Men hvis jeg vil sjekke ut volvobrage som du er fornøyd med så vet jeg ikke om andre er det. Da må jeg søke i denne tråden å sjekke ut en hel del innlegg som kan være drepen på om jeg gidder :/
Hadde du skrevet i volvobrage sin tråd på Seriøse selgere/kjøpere så hadde jeg sett alle andre som er fornøyde også :)
Håper moderatorene tenker seriøst på dette :)
Kongeforslag. :) Litt av problemet er vel og at folk ikke gidder å skrive her. Har kjøpt forskjellig dill av minst 5 stk her inne, og eneste som har lagt inn noe om meg er Øygard. Har kjøpt stoffmatter, felger, hengerfeste, spylerdyser, Logitech ratt&pedaler, Rollo, skvettlapper og lister for å nevne noe, alt av folk her på forumet.
Kan forresten opplyse om at 850GLTsilver er virkelig å anbefale!
Bra forslag:) Eit forum med ein tråd med brukarnavnet til kvar brukar som overskrift, der alle som har handla med den personen kan skriva sine erfaringar:) For det er ikkje alltid me har tid til å bla gjennom 19 sider i denne tråden før me kan handla med nåken:)