Ser ut som de nå er tom for Ocean mk18 i sølv :(
Printable View
Ser ut som de nå er tom for Ocean mk18 i sølv :(
går inn på linken som er i 1.post, men finner aldeles ikke noe av disse felgene...noen som har link her?
Lurer meg på om felgene vil passe på 940 med 850r bremser?? siden de må shimses ut 6.3mm, så tar de vel kanskje bort i felgen...?
850r bremser er jo ikke akkurat stort mye større en 940n sine :P
Tror ikke du skal være redd for det :P
Er vel heller det at det ikke skal være noe problem om du mot formodning har lyst til å bruke dem om vinteren også
Ingen som vet noe om disse 17" erne? :)
skal ikke produseres i første omgang har det vært nevt ca 100 ganger om du hadde gidda å lese tråden!!!!!
Hei!
Litt info om disse felgene, for å klare opp litt.
Felgene kommer kun i 8,5x18 et6.
Blir levert i 2 farger: Sølv med polert blank kant og sort halvblank med matt polert kant.
Felgene kommer i begynnelsen av mars og vi har 400 stk på vei inn + flere i mai, så alle skal få :-)
Kan bestilles med dekk ( 215/35R18, 215/40R18, 225/35R18, 225/40R18 )
Vi leverer ferdig montert og avballansert uten tillegg i prisen.
Betalingen blir ikke trekt før vi har varen på lager og de er klare til å sendes til kunde.
17" kommer ikke i første omgang, men har bestillt Ron58 ( super DTM ) i 17" og de kommer også i mars.
Siden vår er helt ny og litt feil kan fårekomme, så hvis du har problemer med bestillingen send da bare en mail om problemet til : info@afl.no så fikser vi det.
Håper dette er til litt hjelp :-)
Mvh Åge
Hvilken passform vil det bli på senterkoppene, 56 eller 65mm?
Hvordan blir det med 8,5x18" et6 på volvo 240?
Noe som må gjøres, spaces ut eller er det bare å montere og kjøre? :D
Eventuelt 215/40R18 eller 215/35R18
lett jeg skal ha et sett 8,5x18"
da var ett sett i sølv bestillt :) gleder meg som en unge til våren og tørr vei nå:D
Åssen er det å få plass til disse på 940 med en del senk?
Fikk høre at det var solgt over 100stk felger siden lørdag.. så litt pop er de tydeligvis :)
Vil det si 100 sett eller 25sett?
100stk felger = ? :D
Edit: noen som har bilder av slike felger på 960?(95). ikke stv :P
De kler stv veldig godt.. men kan ikke huske å ha sett de på sedan.. vurderer å bytte ut zito titan felga
25 sett, men går an å ordlegge seg feil.
Dersom det er siste generasjon 960 du har (regner med det iom. at du skriver det en 95 modell), så bør du nok tenke litt på innpress/offset på disse felgene (6mm) før du bestiller. Siste generasjon 960 har vel et originalt innpress på ca. 48 mm, mens 240/740/940 som disse felgene passer på (etter modifisering) har vel et originalt innpress på ca. 25 mm.
Jeg er ingen ekspert, men ville hvertfall sjekket dette hvis jeg var deg;)
Det er jo en 740. Men det så bra ut. :D
Vet de vil stikke litt på utsiden :) men jeg er usikker på hvor mye.. Men får se. Jeg syns 960 stv kler felga. men jeg er litt usikker på sedanen. litt "spinkle" eier på så stor bil. men noe slikt på 140n hadde vært fint :)
Er mye man har lyst på :D
lukter jeg bredding TBO? :D
Gjør som mercedesgutta og legg ett rør imellom hjulbue og dekk og kjør.
Han vet godt hvordan han kan gjøre det: http://www.youtube.com/watch?v=azhJzDjQ6-8 ;)