Hehe, har boremaskin på traktoren så da går det litt fortere! :P
Må jo være det og! :P
Printable View
Treff hadde vært go'sos! Men problemet er at bilen står demontert og den blir ikke ferdig til godkjenning før i august! :( sein lønning, alt jeg har å si..
Treff og photoshoots! Har et par spm om hva jeg kan gjøre med bilen, så jeg regner med det er en del på treff som kan gi svar på det :p
Får male volvologoen på siden av bilen da. Tarell :D
Hehe, nei må få s60'en på veien igjen..
Hva skjedde med S60'n siden den ikke er på veien da?
Kom til å tenke på noe.
Ville det være interesse for å leie Eikås og kjøre på banen der en gang til neste år?
Har vært prøvd før av flere.
En gang som jeg vet om, var det vellykket, men problemet er å få inn pengene på forskudd, så du ikke blir sittende alene med betalingen, hvis været vender seg mot deg.
Hadde et treff på glattkjøringsbanen på voss, der klarte vi å gå i null økonomisk sett. Så det var jo greit. Så at det er mulig på eikås også, er helt klart. Med hjelp av frivillige flagg vakter.
Alt lar jeg gjøre ja :)
Ok, åpen for forslag, treff.
Når og hvor? :)
Ingen forslag??
Hva med lørdag 13 august? Noen andre forslag?
noen som har mulighet for en liten sammenkomst til helgen?? fredag eller lørdag??
Beklager, Shell såklart. Hehe!
Jah, stemmer det Erstad. =)
Bilen er vel ikke helt ocean race blå, den har farge:
Brilliant blue Metallic, 476.
Samme som du får på C30 og V50, for det meste etter 2007.
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/08/72.jpg
* Øyelokkene er fjernet etter bilde ble tatt, men har kjøpt og fått lakket nye, som kanskje passer litt bedre *
tror ikke jeg har sett 940en din før andre... bruker du den lite??
riktig...
må bruke den så den ikke gror fast:) ta den med deg på neste treffet...;)
det varierer fra dato til antall påmeldte... mener at det koster omtrent mellom 3500-5000kr å leie den en søndag for 20stk...
så er det vel et tillegg på 150kr bilen utover de 20... det skal i teorien gå fint med nokk oppmøte og ca 200kr per bil for å gå i null eller bittelitt i pluss...
Er jo rimeleg stive prisar det, 250 kr per snute. Kan sjå ut som dei treng litt meir pengar ;)
http://www.nmkbergen.no/
Sitat:
Website deactivated, please contact website administrator / Websider deaktivert, vennligst ta kontakt med websidenes administrator
tror ikke de har noen bra hjemmeside...
kan titte litt på www.bergen-gatebilklubb.no
disse leier eikås OFTE men tar blodpriser for kjøringen..
skal ha 450kr bilen om man ikke er medlem og 350 for medlemer...