Hei Hei alle ihop, sorry sent svar, har fått ny jobb, og har ikke vært så mye hjemme.
Det skjer litt, men ikke allverdens, planene for dette året er nye hjul og bygge mitt eget luft senk system, siden de som har levert meg varene 2 ganger har rett og slett levert meg boss, fraråder folk å kjøpe luft senk fra airbagit.com for det holder ikke mål. Kompressor og slikt er ok, men når det kommer til systemet de har laget på front partiet så er det rett og slett en skandale, kvaliteten er så dårlig at det er på kanten til å være farlig. Jeg kommer til å bruke belgene dies, men derifra komponerer jeg mine egne ting, 940 fjærben med 240 dempere, pluss litt annet stasj. Har lest om flere som har hatt problemer med slike sett, mine 2 erfaringer er at demperen som er i dette settet er av så lav kvalitet at simmer-ringene som skal tette rundt kapselene på demperen og sylinderene ryker, igjen er det ikke mulig å bytte bare denne, du må bygge nytt luftsenk på nytt framme, det gjorde jeg dagen før ål treffet i fjor, og på vei hjem så røk sveisene fra Airbagit på fjærbenene på begge sider, dette gav meg et smerte punkt, og jeg har funnet ut at dette skal jeg lage bedre selv, man trenger ikke være klok for å gjøre det bedre heller, men det må dreies og jobbes litt.
Viss noen har forslag til hjul som kan se bra ut på min bil, kom med det, det må være tre delte og kant, ikke tenk på pris. =) Takker for alle forslag, jeg har alt satt meg noen i hodet, men vil gjerne se om det finnes noe bedre. :D