Men kommer en coil i posten når som helst. Kan det ligne på at den som er problemet?
Printable View
Men kommer en coil i posten når som helst. Kan det ligne på at den som er problemet?
Da ligger det coil og svinghjulssensor på posten som blir henta i morgen:-) håper på at det er en av de som er ødelagte da.
Håper det ordner seg, vist ikke må du prøve andre tenningsmoduler som sagt tidligere ;)
Jepp:-) men sikkert jævla dumt spm. En del av E nettet er jo igjen i motorrommet. Må nettet til den også ha en tenningsmodul stående på seg?:-P prøvde både med og uten. Og må tenningsmodulen jordes skikkelig?
Tenningsmodulen MÅ ha jord og den må ha god jording!
Da skal jeg skru fast den skikkelig også:-)
Tar den fra e nettet ja. Fikk svinghjulssensor i dag. Men er to kontakter på denne? Den som står på er det en?:-S
hva er nr på bensinhjernen din? sikker på du ikke har startsperre? lukter litt sånn, er jo gjort på kverter å legge opp lh 2,4 nett å få det til å starte.
svinghjulsføler skal være med 1 kontakt med 3 stikk i ja. er en raritet som ikke er til volvo du har fått der da
Skal se om jeg finner bilde med nr av hjernen. Hvem av dem er det som er tenningshjerne da?:-P
Skal prøve å finne ut av nrenne:-)
hva er nr på den sølvfarga? hvis det er riktig att den er fra 940 fk 97 som det ser ut som det står så er det startsperre på di årsmodeller
Sitter på mobilen så får ikke zooma så bra. Må jeg ha ny hjerne da eller er det nok å chippe? Men den ble jo starta en gang, er det startsperra da?
sluttnr 962 på den ser det ut som med litt zooming og fiksing
det kan chippes bort ja ;)
Men helvette tenkte ikke å koste på meg chip før bilen var ferdig:-P men er det helt sikkert at det er startsperra?
hvertfall de TLAO chippene jeg selger ;)
Pris på dem da? Er der ikke de som "tilpasser" seg bilen?
de må kjøres litt med før dem er opptimale ja å dem er beregna på 3" lmm å større dyser samt litt større turbo så er godt egna for videre lek ;)
Hva er valige priser på "vanlige" chipper da?
se på nettet om du finner bokser uten startsperr og chip :) Ta vare på de du har så kan du heller chippe de når du vil ha mer effekt :)