der ble det film ja:) er god lyd turbo susinga ja;)
der ble det film ja:) er god lyd turbo susinga ja;)
Ja hærlig lyd :D
Nice Lasse! :D Digg å få det igang. :)
EU-godkjenning og skilter igjen nå eller? Henta meg ny bruksbil idag jeg, huff. :p
Ålreit lyd, men fy faen for en støgg bakfanger/framfanger :eek: Kledde ikke bilen din i det hele tatt!
He he he. tenkte jeg det ikke :D
hva slags bil har kona fått da?
98 mod Passat 1.8, med 125 elleville horses! :D Digg bil å kjøre egentlig, noe helt annet enn 240n..
Kjøp større slange / luftfilter også :) de er ikke så glad i turbulens før innsuget
Så forøvrig bra ut dette.. Må vel kaste inn 531 og gjøre litt mere knask jeg også etterhvert... ;)
Jada, hun er så blid så. :)
Kjører du noe særlig nå da?
Bra hun er fornøyd :)
Nei tørr ikke kjøre volvon ;)
Men 11 åringern her hjemme blir rimelig skuffa om jeg ikke henter han på skolen i volvon ;)
I dag var det bare glattisen her så tokk ikke sjansen på å kjøre volvo i dag, hadde aldri i værden kommet opp igjenn ;)
blir vell til å spare den mest mulig resten av vinteren og ta den frem når veiene er tørre ;)
Da har jeg vært på noen kjøreturer.Var glatt og fryst på på veien nå så fikk ikke prøvd ut bilen skikkelig. men har dratt den opp på 1bar @ 3200 rpm på grusveien. Men tror WG tar i rammevangen ved pådrag blir en sånn rakklelyd akkurat som om noe ligger å rister inntil.
Virker ikke som det kommer får jeg gir litt rattutslag mens jeg drar på. Håper bare inderlig ikke noe er galt med turbon!!!!
Hvertfall ingen blårøyk og lite olje i trykkrør,heller ingen slark på turbo
Blir å få på nytt grenrør neste uke forhåpentlig så får man se om det gir seg da.
Eller så må antagelig fjærbeinet på høyreside byttes da lokket på toppen har løsnet og antagelig slipt istykker gjengene har ikke skjekket fjærbeinet nøye men lokket er hverfall fri for gjenger :(
Finfin lyd det der! :)
Da har jeg fått løftet bilen og undersøkt fjørbeinet og demper.Det så ikke bra ut demper ødlagt og gjengene i fjørbeinet slitt ut så demper ligger å slår i fjørbein.
Så der er nok grunnen til den stygge raslelyden ved pådrag.
Så er det bare å spare litt penger så jeg får kjøpt nytt bein før jeg får kjørt bilen igjenn,
Er litt vel riski å kjøre sånn den er nå.
Sinnsykt kjedlig egentlig når allt så si er ferdig med motor :(
men jeg har da litt småtteri å drive med så lengen som grenrørs arbeid og eksos arbeid :)
Kom igjen!
http://myranes.com/Volvoframvagn.html
Får du ikke handle på krita? :D
Blir bra til høsten da, tror det er morsomt å kunne justere litt opp og ned. Samt eksperimentere med fjørstivhet!
Aner ikke, har ikke spurt ;)
Ja gleder meg til å få på noen sånne :D