Eller meinar dei gjort av ein godkjent karosseriverkstad? Er jo uansett ikkje så mykje endringar du må gjere i karosseriet for å få det på plass. Er litt meir om ein skal ha 4-link forsovidt.
grattis med den godkjente søknaden :D ser det er stor forskjell på hva man får godkjent fra plass til plass...:)
tror de ser mest på om du har gjort et skikkelig arbeid og ikke har store porete sveiser, osv. er vel det de kaller "fagmessig" utført ;)
Nei det kan dem da ikke mene:P Jeg tolker det som at det skal være gjort ordentlig å forsvarlig. Altså ikke splitte en cola burk å poppe den fast for å få feste nr to. :P
Jeg kommer til å bruke det orignale festet som sitter på bilen som nedre feste også kapper jeg av festet fra den røde å korter den inn å sveiser den opp på høyre side av bilen.
Jo takk:D Sendte søknaden til region Øst bare, kan jo ikke velge hvilken stasjon enn vil på lenger.
Går vel til om- og oppbyggingsgruppen, ser det ut til.
Sendte også en søknad til avdeling øst. Den er nå oversendt saksbehandler fikk jeg beskjed om, så kommer nok svaret i slow-mail om et par uker eller noe.
hehe;)
Ja det kan være både bra og negativt i å for seg.
Henta civic'n igår å satt den på bukker. Måtte speide litt etter noe som gikk å både jekke å bukkene den opp på, men fant jo noe som var noelunde rustfritt:p
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/06/2635.jpg
Solgt:(
HAHA, men det er ikke første april idag. :)
Ikke alle som bytter en grom 245 med en standard honda civic full av rust.. :)
Slutt og klag på varmen, her oppe har vi faktisk sol nå! Og svimlende 10 grader .... i juli.
Fått heteslag stakkars mannen ;)
Fordi det er helt usannsynlig, og kommer som julkvelden på kjerringa? :p
Men er det sant altså?
No picture, didn't happen.
Haha nei den er nok ikke solgt:P Står fortsatt å ruster nede på verkstedet sammen med resten av skramlet hehe:D
Men er litt fedup av et vist firma som blir forkorta med RSI som faen meg har verdens DÅRLIGSTE kundebehandling. Råder ingen i verden å kjøpe derfra. Greit, SPM veiva koster 10 000 mer. MEN DU FÅR DEN IALLFALL!!Gaaad, det måtte ut av systemet:confused:
Skål folkens! :d
Jeg bestillte faktisk det spakstellet fra RSI! Tok 2,5 mnd til de svarte, men når de først svarte hadde jeg det på døra etter en og en halv uke.
Bra du ikke solgte, hadde kommet til å angre
skåååål:P
Er det noen som har fortalt dem at de suger små innvandrer baller?:)