kan jo nevne noen jeg har handlet med eller som har handlet av meg :
mister-klæbu
skulb
kapli
hvedingen
alle disse er seriøse og ålreite folk :) ikke noe negativt og utsette på noen av de! :)
Printable View
kan jo nevne noen jeg har handlet med eller som har handlet av meg :
mister-klæbu
skulb
kapli
hvedingen
alle disse er seriøse og ålreite folk :) ikke noe negativt og utsette på noen av de! :)
Kjøpte nyrlig en brukt kupevifte fra AWD på forumet, han sier den fungerte som det skulle når han sendte den. Den fungerer da slettes ikke så det var katta i sekken, Jeg overførte 480kr, 180 for frakt og 300 for vifta så det var bortkastede penger :-p igrunn ingen vits at jeg sender den tilbake til han heller da det er 180kr i frakt som jeg må ut med igjen. Men er vell domt uansett å kjøpe slike deler brukt på nettet, dette er vell noe som helst erstattes med nytt :-)
Kupevifta er det heldigvis noenlunde overkommelig pris på hvis det er til V70 uoriginal. Jeg har en defekt liggende jeg også, den kan du få for 150kr + frakt (halv pris, + at du vet den er defekt så du blir ikke skuffet :D)
Jeg kjøpte noe småtteri av 1janeinar. Han glemte først å sende pakken etter at jeg hadde forhåndsbetalt, men ordnet raskt opp da jeg spurte om den var blitt sendt :) Posten rotet bort pakken, men han sendte ny uten flere spørsmål. Denne har jeg nå fått, og alt ser bra ut :)
Anbefales, selv om det ble litt rot denne gangen! :)
SirKim kjøpte en hjerne av meg. Betalte på forhånd og ikke noe tull med betaling, kan anbefales! :)
johnjo kjøpte frontlamper av meg, Fikk pengene på konto samme dag (Forhåndsbetalte). Kan anbefales fra min side:)
Har gått ei heil stond sia eg bestilte LED-striper av Moslet, har vert vanskleg å få tak i etter forskuddsbetaling anna enn at han frå tid til anna lov å sende det dagen etter noko som hittil ikkje har skjedd.. Kan vere at han ordnar opp etter seg til slutt men so langt har eg dårleg erfaring.
Var en (skal ikke nevne navn...enda) på VCCN-gruppa på Facebook som hadde trelister til 940 å selge. Jeg sa jeg skulle kjøpe dem for XXX kr, sendte han mitt navn og adresse, og han sa han skulle sende. Dette er nå ca 2uker siden...jeg har spurt gjentatte ganger på brev om han har sendt, men han svarer ikke. Jeg har også spurt i VCCN-gruppa (i tillegg til å ha tagget hans navn i innlegget) slik at jeg er garantert at han ser det. Ingen respons.
veldig useriøst. ser også at han er aktiv og averterer andre ting på VCCN-gruppa....
Lagt merke til dette jeg og. Veldig useriøst!
Det jeg da ikke skjønner er at om mange klager på at en er veldig treig med ting (feks moslet som er nevnt x antall ganger flere steder innepå forumet), så bare fortsetter folk å kjøpe via post som da resulterer til enda mer klaging. Er jo nesten umulig å ikke se at ganske mange har klagd om samme person flere ganger, så hvorfor da kjøpe noe fra personen som mange her inne har klagd på :)
(og nei, var ikke rettet mot deg ovlov86, bare passet å skrive det under kommentaren din :p )
Veldig enig. Men det er alltid noen innom å forsvarer han. Typ; "Jeg kjenner han, og han er bare treig". Det tar ikke MÅNEDER for å sende LED-striper! Bare gå inn på profilen hans og se alle som klager: http://forum.vccn.no/member.php?136-Moslet
Tåpelig at folk forsvarer fyren når han tydeligvis ikke bryr seg om å være ærlig og redelig.
Han her het thomas bråthen ifølge facebook.
kjøpte komplett ABS av dieselsmoke, forhåndsbetalte å jeg fikk pakka noen dager etter, var greit pakka inn, jeg fikk også med noe ekstra ledningsnett:)
kjøpte karosseri plate av bosolhaug, forhåndsbetalte å jeg fikk pakka noen dager etterpå.
kjøpte noen intercooler/radiator fester av amundsen T5r. betalte i oppkrav. fikk pakka i dag å alt ser bra ut.
ut av mine få erfaringer å trekke, så er disse til å stole på. rask levering, grei innpakking, grei pris å ikke noe tull. kan anbefales
Handla av General-aasen for ei tid tilbake og det gikk smertefritt :)
Tommel opp :)
Forøvrig kan jeg nevne at alle bør holde seg una 850evo.
Han er vel ikke veldig aktiv her inne lenger men han er det bare å styre unna. Jeg er så dum at jeg har solgt han deler på krita og han skylder meg nå 3500 kroner mens kompisen hans skylder 1500..........
Så styr for all del unna 850evo!!!
Jeg for min del kan ikke få sagt nok hvor fornøyd jeg er de gangene jeg har handla av Espen titlestad! :D
Handlet med bosolhaug og er veldig fornøyd :)
Kanskje litt treig fra min side med å sette innpå penger, men var pga at jeg var i utlandet.
Forhåndsbetalte da jeg følte at det var en person å stole på, virket seriøs. (selv om de som svindler sikkert virker seriøs :p )
Kan anbefale han.
stor fornøyd med handel med de_icer:)
Handla dørhandtak av De-icer for litt over ett år siden og han er mer proffesjonell enn mange som driver med salg over nett daglig.
Handlet t-stykke til org motorvarmeranlegg av irocz28, og han sendte raskt og rimelig :) bare litt treghet i betaling fra min side. det beklager jeg
jeg kan også si at jeg er veldig fornøyd med kjøpene jeg har hatt ifra Espen Titlestad, ikke noe surt å si om han:)