Nå har jeg prøveskilt. bilen går bremser og ruller.. nå skal ingenting stoppe meg for å komme med 240n ;P
Nå har jeg prøveskilt. bilen går bremser og ruller.. nå skal ingenting stoppe meg for å komme med 240n ;P
Da er det bare å håpe på finvær og god stemning! :D
Spådd regn og torden, men vi håper fordet :)
Ser ut til at jeg blir på hytta litt lengre. Fint vær her oppe:) så da blir det nok ikke til at jeg kommer denne gangen, men får satse på neste gang:)
Regn og torden er da kjett. Bilene er vel vanntette? ;)
spennende å se hvor mange som trosser været i dag da :P
Usikker. Frister mer å leke med turbo i varm garasje ;)
bilen min er endelig ute så da leker jeg heller inni bilen :P
Ser ut som det sprekker opp nå :p
Jeg tok ikke sjansen :p Ble det mange fremmøtte?
Vi ble vel 8 biler og det var opphold en god stund. Burger og mange pratsomme folk :)
Neste gang (:
Sikkert mange som er klar over det, men Kroa på tyrigrava har siste driftsdag 30. september. Hadde vært morro å se mange volvoer der da :) Er satt i gang et felles arrangement for alt av kjøretøy for å markere en verdig slutt på et møtested for motorinteresserte på 2 og fler hjul gjennom tidene. Mer info om felles arrangement: http://www.facebook.com/events/494054810622530/
jeg møter nok:) men hadde vert kult med full plass av bare volvo 1.torsdag i septemer også:)
noen som er klare for dette i morgen?
jeg tar turen:)
er nok ikke langt ifra nå nei.
Jeg kommer.
Jeg er klar
Jeg krysser finga på at jeg rekker det etter jobb :)
godt det er noen folk som tar turen, jeg er usikker på bilvalget denne gang. sist var vi jo flertall med 240 :cool:
prøve å få til detta vel :)