Trodde det bare var å skrive updates jeg så gjorde bilen seg selv.. :eek: Må ha tatt feil jeg da.
Skjønner egentlig at det har blitt for lite tid for TBO jeg. Kjenner til typen mennesker som han , og enkelte har den egenskapen at de har vansker for å si nei til å ta på seg ting. Da blir det lite tid.
Tviler på han sitter så mye på PC'n gitt.
han sitter nokk ikke så mye på pcen som noen her skal ha det til for han er som meg sier aldri nei til en jobb eller en mulighet til å tjene penger(innen for rimelig hetens grenser i hvertfall)
Kor mange her hadde hatt guts å pågangsmot til å i det heile begynne på noke lignende som dette her då?
Idiotisk av folk å slenge drit om TBO berre fordi han kanskje har gapet over litt for mykje på kort tid. Han prøvde i det minste!
Enig med Olav'en her. Ikke manger her som ville gått for det samme. Istedefor å rakke ned på TBO, kan derre heller ønske han lykke til, og håpe at bilen er å se på treff i fremtiden.
TBO har nok vært med påm å gjort mere enn de fleste her noen gang kommer til å være med på i det hele tatt. TBO har masse erfaring fra alt mulig rart, å TBO er etter min personlig mening, "Kongen av interesang lesestoff". TBO har knust denne 19T sykdommen blandt folk her inne blandt anna. Han har erfaringer fra alt mulig eksperimenter han driver å pusler med på fritid. Han har blandt anna inspirert meg angående Turbo feks. Hadde det ikke vært for han hadde jeg ikke kjøpt HX35 å montert det. Men fy fa*n å glad jeg er nå for at jeg har gjort det.
Så istede for å slenge drit, fortjener han heller skryt for å ha guts, å starta på et slikt prosjekt som ingen andre her inne hadde turt å begynne på engang!
Så TBO, ser fram til å lese enda mere eksperimenter blandt anna fra deg!
Er jo reine "mythbusters" når du driver å forsker på ditten å datten. Forrige jeg leste var jo denne "myten" om dobble krenghemmere :D
Å flere videoer på you-tube kontoen din takk :D
Har ikkje sett so mykje til denne bilen egentlig.. Gullprosjekt er det iallefall ikkje(sjå på dei andre gullprosjekta og sammenlign)
Synst det er mykje prat og lite action.. Er vel ingen som har sagt at tbo ikkje har peiling, men e mykje ot, og det er ikkje mykje intressant å lese i denna tråden iallefall..
Kan ta mykje bilder av ein ribba volvo, en 16v topp og mykje lys og dill å skrive ei smørbrødliste av kva eg har lyst å gjer.. Tvila på det blir gullprosjekt av den grunn.. TBO er kjendis på vccn, so og sei nesten alle veit kven det er, og mangen som kommentera, men er overraska over kor lite tvil folk har hatt til dette prosjektet. Regna ikkje med TBO tar seg nær av dette(bør ikkje iallefall, med tanke på at hans meininga alltid kjem fram i andre sine tråder uansett kva dei er), men det er iallefall mi meining, og på eitt forum må det vere lov..
Det er vel ikke det at noen har noe personlig mot TBO, men forventingene ble satt veldig høyt.
1 uke etter at han kom med sine drømmer om bilen ble den tatt inn på gullprosjekter. Det er ca 6mnd siden man så noe bilde av bilen, og det var et demontert karosseri. Siden har det vært bilder av turer hvor man henter deler, noen demonterte motorer og en lysbjelke med oransje flash.
Ta det noe innover at mange har vært, og er, veldig interessert i prosjektet og forventer å se noe fremgang - den ligger på gullprosjekter.
TBO har selv lovet og gitt datoen flere ganger og når det til slutt ikke er noe av i nærheten kjørbar doning blir man skuffet.
Det er over 400 innlegg på tråden, hadde man fjernet alt pratet som ikke har med prosjektet å gjøre hadde det blitt en liten tråd. Det er nok flere andre som har jobbet mer og vist bedre resultater her på forumet.
Allikevel TBO, lykke til med prosjektet vi følger fremdeles med og håper å et fantastisk resultat - kanskje ikke før etter vinteren. :)
Morro om du legger ut noen bilder som har med selve bilen å gjøre.
Enig med de to over her. Har ikke noe i mot deg Kristoffer, men så vel tidlig her at detta ikke kom til å rekke tidsfristen.
Syntes vel det var litt drøyt å slenge denne over på gullprosjekter før i det hele tatt bilen var by'nt på.
Men, jeg hadde rett :p du rakk det ikke :p
Er det ikkje nok off-topic her nå? Syns TBO gjør en bra jobb eg ;) Stå på!
og så var forum-ulven på besøk...
TBO fekk denne i gullprosjekt, på bakgrunn av kva han har gjort tidlegare, ikkje nødvendigvis kva som vart utretta. Det viktigaste er å gjere ting til inspirasjon for andre og produsere noko som skiljer seg ut frå mengda.
Skulle også ha ønska at det dukka opp meir dokumentasjon på arbeidet her, men vi har tid til å vente :)
siste jeg hørte av han var at han mangla girkasse så var han ferdig så trur da noen her inne burde rulle inn litt :p å han har så å si god tid siden det er lenge til søndag :p tenkte også jeg skulle stikke ned til han på lørdag å bli der til søndag for så å stikke på treff, men må spørre han først for jeg vil se denna på bane :D
sliter med å finne ei kasse som er liten nokk, men trur da han finner noe :p
Lage egen girkasse? :D
han kan jo finne på det han å kan hende det er det han driver med også :p bygger om en ellerannen kasse til å passe på ett eller annet vis :p
Etter en liten telefonsamtale så ser det ut til at bakakselen er i boks kanskje... En liten udda indre østfold patent som oppstod etter å ha målt att og fram på ymse drivaksler.
Såvidt jeg har skjønt blir det ikke midtmotor nå, men på vanlig måte med motor og kasse framme og delt bakaksel basert på mye kreativitet.
That sounds swell! Men nå vil vi ha litt dokumentert :)