Nei ikke sikkert det er fra dp bare noe jeg tror.
Hvor tror du det kan kommer fra/av?
Nei ikke sikkert det er fra dp bare noe jeg tror.
Hvor tror du det kan kommer fra/av?
får prøve bytte ut fordelerlokk og tennkabler og kaskje finjustere btr ørlitt:)
mulig også problemet kan komme av et par små lekkasjer i dp:rolleyes:
lekasje i DP = smell ja :) når uforbrent bensin og ren fin luft fyrer av litt nedi annlegget så kan det bli mye pene smell :D det er også skadelig for turbo. aner ikke hvor skadelig men turb00le hadde noen smell og respons lignende funksjoner. han endte med turbo aksel som knakk på 2 steder :D
åh steike ja :) venter nytt grenror i posten i morgen så da blir det sveiset tett Dp.
Smeller voldsomt høyt ja som å putte en middels stor kinaputt ned i Dp ;)
merker også på motor at den reagerte på smellet :o
odal`s trimm ala pottsmæll :p
He he he ;)
Faen skvatt som F jeg når jeg sto med hue og dro i gassvajer og det smellet kom:p
Kommer kanskje en kia carnival til opretting på jobben din jokke,
Ble truffet av en semi på vestmarka ved skolen i går :eek:
Den jævla kia'n asså. Faenmeg bare ulumskheter med den, står jo på verksted HELE tiden :p
Ja faen ass Er vell akuratt 2 uker siden vi hentet den hjem fra verksted :o
Men var ikke kian sin skyld denne gangen da gudsjelov men kunne fort blitt kondemnert om det ikke hadde vært for snarrådig reaksjon fra madammen ;) ser bilder i tråden bilder fra hverdagen. Hadde jo vært greit å fått den kondemnert med litt voldsomt front mot en semi ;)
Bedre at frua berger livet enn at dere får igjen til en ny bil ja. :)
Halv pakke me kjeks under tasta på data`n, så ikke altid knappa henger med ser jeg :p hahaha
he he he ikke greit ;)
ja skulle ordnan så han blei kondemnert gitt ;)
Men dama er så glad in vøtt :D
Da har jeg hatt av Dp og sveisett den tett håper jeg :)
Sliter voldsomt med senebetennelse i begge armene så klarte rett og slett ikke montere dette på plass igjenn :(
Har fått sveiset og kappet litt på grenrør også, så egentlig veldig fornøyd med det jeg klarte gjøre i dag :D
blir nok noen dager hjemme fra jobben til uka så da får jeg satse på å få bilen ut på veien :D
Uff, i BEGGE armene? Det er ikke gøy. Husker jeg fikk det i høyrearmen, var litt ugreit å kjøre bil da gitt.. Leit å gire. :p
Håpe du blir rask frisk og kan utnytte litt "restitusjonstid" med bilen :D
ja vært litt å gjøre her å, sitti å glodd igjennom tråden nå:) små pusling som utgjør noe bra:) så er bare å stå på;)
Takker Takker. Går da fremover her :)
Mangler vell bare å få satt på eksos nå så blir det en testtur snart men sliter med arma så ikke greit å ligge under bilen og feste eksos nå desverre :)
nei det er ikke greit når kroppen svikter:(
Nei det er noe dritt når arma svikter gitt :(
Men men fikk gjort endel i går da så burde være fornøyd med det :)
bra det da:) så for en satse på en blir frisk att;)
ja håper det ikke drøyer lenge :)
Da har jeg fått festet eksos og gått over div.
Så har jeg vært på første prøvetur :D
Fikk eldstemann her til å ta en liten videosnutt da jeg spannt over gårdsplassen her :D
Bra med turbosus :D ELSKER Den lyden ;)
på vidoen åpner ikke dumpven, men etter å fått opp litt trykk på veien åpnet den seg og funker godt. (ingen luft tilbake gjennom turbo) :)
Guttungen var med så dro den ikke helt ut slakket ned da han stirret forskrekket på veien og begynnte holde seg godt fast i døra ;)
Merket at enten WG klokka eller Dp slår i rammevangen så skal bli bra å få turbon opp og frem snart :) (Begynner bli ferdig med grenrøret nå)
Tror du glemte noe i youtube linken ;)
Men go lyd :D
så bra da:) video kommer ikke opp..
sliter med å få til den direkte linken ;)
Prøver igjenn :D
EDIT: Da fikk jeg det til :D