Handlet av bosolhaug her inne. Veldig enkel å handle med, oppdaterer asap og sendte bilde av kvittering fra posten :)
Pakka var nesten for godt pakka innn! Sleit med å få av all bobleplasten xD
Eller stor tommel OPP!
Printable View
Handlet av bosolhaug her inne. Veldig enkel å handle med, oppdaterer asap og sendte bilde av kvittering fra posten :)
Pakka var nesten for godt pakka innn! Sleit med å få av all bobleplasten xD
Eller stor tommel OPP!
Kenta68. Var innom der i går og henta deler. Ålreit kar og bra priser. Tingene ser veldig bra ut.
Olav på forumet er ein skikkeleg kar, ingen ting tull med han. Eg har kjøpt hos han, forhåndsbetalte, og han sendte det so fort som muligetter at han hadde fåt pengane.
Han kan eg anbefala å handla med:)
Jeg har heller ingen problemer med å anbefale andre til å handle med Øygard.
Takk for en rask, og ryddig handel! :)
Har også avtalt å sende en hundegrind til MortenM, mot at han betaler frakt. Han har sagt at han overfører penger, og jeg sender i morgen.
Så hvis denne posten ikke blir endret, er han også en jeg kan anbefale.
Eg har og handla med Philip. Han var lika hyggeleg og samarbeidsvillig sjølv om det tok alt for long tid før det eg kjøpte vart henta. Han er ein veldig grei kar å ha med å gjera. Handlar gjerne med han fleire gongar:)
Beachee - tommel opp ;)
Og volvobrage igjen - terningkast 6 !
Handla av/solgt til V20T og Tor24. begge tommeltotta opp! :) absolutt å anbefale.
mye useriøse folk her! holdte av noe deler for en her,så kommer dagen og vedkommende gidder ikke og svare ikke i heletatt!
dette har skjedd flere ganger synes det er så unødvendig... kan man ikke ihvertfall i det minste svare for seg da. er jo lov og ombestemme seg men da synes jeg man kan si ifra på en ordentlig måte! :)
turbocontainer kan iallfall anbefales, ble enige om pris og frakt på ett stk turbo speedometer til 200serien.
Og ikveld henta jeg det, makan til flott handel, alt var som forestilt :)
Anbefales
Jeg har handlet med mange her inne, og har ikke hatt noen problemer :) Jeg for min egen del, er ikke alltid like rask med å få ferdig ting osv. Det kommer av at jeg har litt for mye å gjøra desverre, men tar ting så fort jeg klarer, og får tid :)
blitt enda verre nå som jeg jobber 10-14 timer arbeidsdager i lastebil ved siden av å prøve å drive i garasjen :)
(Må kunne være lov å kritisere seg sjøl litt :) )
Handla av Arndal. kjapp med å sende. tipp topp innpakking. :D
Solgte til Trygve_johnsen. kjapp med å betale. absolutt å anbefale. :D
*alle ti tommeltottene i været* :D
Handlet av gull pilen og aarnes.
Støtdempere av gullpilen.
Senterringer av aarnes. (gjennstår bare for min del å overføre penger til ham :rolleyes:)
Begge er seriøse selgere ;-)
Glemte MortenM her ;-)
Takker for handel av et flott R-design ratt :cool:
Avtalte handel med Mythicrider. Pakken ble sendt med oppkrav, og ble hentet som avtalt. Anbefales!
Har handla med Naturchips i dag. Eller det var vel han som kjøpte nåke hos meg, og det gjekk veldig fint.
Han stilte med pengar på avtalt plass til avtalt tid. Hyggeleg fyr som eg kan anbefala å handla med:D
Handlet med Øygard i dag, veldig fornøyd med servicen. Han fraktet setene nesten til meg, og jeg er fornøyd :)
Kan anbefale han.
Edit: Kan legge til at det var gode priser :)
Har kjøpt og solgt litt på forumet etterhvert nå, og har så langt ikke vært borti uredelige folk.
Har kjøpt deler av bl.a. disse:
kvkleppe - Veldig kjapp og grei handel, med god informasjonsflyt. Forhåndsbetalt.
bosolhaug - Gjorde et lite bytte. Null problem.
tennpluggen - Hadde shina opp festene til vinga jeg kjøpte av ham, og lagt ved nye skruer. Oppkrav.
1janeinar - Mottok deler i bra stand, og bombesikkert innpakka. Forhåndsbetalt.
Marius Skau - Både kjøpt av og solgt til ham , aldri problemer der.
Jeg krever alltid forhåndsbetaling med mindre det er snakk om bytte eller henting.
Noen av de som har handlet av meg:
LKJ - sendt
Bård - sendt
CID - hentet
gleid- sendt
Lillengen - sendt
boris2k - hentet
NikolaiB - sendt
Dimmern - sendt
Mr.Amazon - hentet
Også handlet med kvkleppe. ålreit kar :)
de_icer er veldig seriøs å handle med, fikk alle tingene jeg skulle ha, samt at frakta ble dyrere en ventet, men det ordnet han. ikke noe tull bak det :)
har handlet av mattis og yengis her inne nå i det siste, og kan ikke si noe annet enn at de er noen positive selgere:)yengis har jeg handlet med før også:)tommel opp:)
Gode erfaringer med JP_Racingteam :) Tok litt tid med pakka da den kom via sverige, men det kan ikke han lastes for. Thumbs up!
skulle handle et R-sport ratt av Bambo for rundt 2 måneder siden. ga han et bud som han godtok, sa at jeg ville ha det i oppkrav å ga han mine opplysninger.
han sa han skulle sende det med en gang, eller dagen etter eller noe (iallefall sende det) det gikk en uke så fikk jeg pm om at han hadde glemt det fordi han hadde mye å gjøre, gikk en uke til, fikk pm igjen om at han hadde glemt det. tilslutt fikk jeg ikke noe svar fra han + at jeg så at han hadde stengt salgstråden sin.
så i dag at han hadde lagt rattet ut til salgs på nytt. ser at han har brukt to dager fra å oppretta tråden til han har skrivd at rattet er solgt.
vet det er mange her inne som selger mot forhåndsbetaling. men når dette skjer så er jeg glad for at jeg bare handler i oppkrav. forhåndsbetaling med folk jeg vet er greie å handle med.
Har høyrt liknande historier om den fyren før, so eg har latt vera å handla med den fyren sjølv om han har hatt billige ting som eg hadde lyst på til salgs. Og no har du opplevs nåke liknande, so då er det nok lurt å vera forsiktig viss dåke ska handla med han.
Fikk pakken over helgen, han sendte den på en fredag/kveld og allerede nå 3 dager etter med lørdag og søndag imellom fikk jeg den akkurat i tide:) kjeme fornøyd med handlene jeg har gjort!:) de_icer er flott å handle med!