Anbefaler Volvo_Lars som seriøs selger!
Kjøpte 2 motorer og diverse deler for å rettstille T5 i 940. Kjempehyggelig fyr med bra peiling!
Printable View
Anbefaler Volvo_Lars som seriøs selger!
Kjøpte 2 motorer og diverse deler for å rettstille T5 i 940. Kjempehyggelig fyr med bra peiling!
en STOOR anbefaling av GL740turbo.
Jeg bytta ett lass med deler med han, og fikk bla. Ett sett justerbre koni, den ene koni demperen gikk kun 10 mil før den sprakk. Fortalte dette til han, og kunne derfor "velge" utifra hva deler han hadde og fikk dette fritt tilsendt som "trøst" ;)
Og nå har han laget chip til meg mens jeg har vært på ferie, og sendt den uten å få betaling i forveien :)
Så han anbefales virkelig!
Min erfaring om "turbohaugen" er at han ikke er seriøs som kjøper.
Jeg skulle hente en motor hos han, og skulle komme å hente den i begynnelsen av uken som kom, for da skulle jeg nedover fra før av.
Dagen kom, og det var ikke svar å få verken på sms, tlf eller pm på forumet.
Så får jeg svar etter 5 dager eler noe der han sier at han hadde vært uten telefonen og noe greier. Må da gå an å gi beskjed om man har laget en avtale.
Har den siste tiden handlet med Fevelen, Acalewia og Tinnsoldaten..
Alle sendte raskt, pakkene var meget godt pakket, og alt gikk bra!
Kan anbefale alle disse 100%:)
Har nyleg handla med Kermitt og 240racing. Er fornøgd med begge og kan anbefala å handla med dei. Eg betalte på forskudd til begge og begge to sendte delane og dei var godt pakka inn:)
Har handlet deler av diverse folk på forumet. Disse har jeg gode erfaringer med: De_icer, kvkleppe, Sir_kim, multin og kenta68
Kjøpt en bunnpanne av bortstun. Den var som beskrevet og motatt innen rimelig tid, takk for handelen :)
Anbefaler turb00le som seriøs selger!
Kjøpte Jørgen.G boks av han, med coiler og kabelmatte til de. Sett bort i fra somling fra min side så gikk dette veldig bra! Sendte kjapt etter penger var på konto, og alt ser helt og pent ut :)
Tomm garli er en meget useriøs kjøper! Vet ikke om han er her på forumet men.
Jeg har handlet fra Haug, Tinnion, yengis, B200T og Marius Skau her fra forumet, alle har vært seriøse og sendt det vi ble enig om i handelen :)
Alle mine erfaringer med kjøp / salg på forumet har vært så langt positive. Med de som har blitt noe av, finnes noen useriøse selgere som har solgt mens tingene har vært lovet bort til meg, men ting som jeg har forskuddsbetalt for har jeg hatt kun fine erfaringer med så langt, ikke at jeg kan nevne mange her siden jeg er glemsk. Men Sirkim og de_icer er to stk jeg husker som kan anbefales :)
Sent from my iPæd
Handlet Coilovers av "Laloba".
Varene var godt pakket og alt gikk som det skulle :):)
Til nå ræva erfaring med "Marius Skau " her på forumet , er bare snakk om småpenger men TENK hvis dette hadde vært snakk om en del penger...
Det var rart, eg har ikkje handla med han sjølv, men eg har sett at det er veldig mange som har handla med han og er fornøgd.
Jeg har kun god erfaring med Marius... :-/
Good shit :-)
Må ha vært en glipp :-) Maruis er ei rørekølle til tider, men ingen kjeltring :-)
Jeg har ikke noe negativt å si om noen her inne ang kjøp og salg. Var ett tilfelle med en, men det ordna seg fort.
Har heller ingen nevneverdige ting, bortsett fra en som skulle hente en gratis motor hos meg som var lite hyggelig, samt en som solgte meg komplett tannstang til 240en som brukte 2 mnd på å sende den. Husker ikke navnet på han, men han var her inne.
Kan virkelig anbefale og Selge til Premie her inne :) Solgt ett sett med felger til han og fikk 4000kr først og så når felgene var motatt ble resten sendt. helt smertefri handel (eneste surret var han fra Easybring som mistet hjulet på vei fra Telemark til Trønderlag :p )
2førr10 er ingen person du vil gjør en jobb for i bytte mot deler.... Skifta clutch for han og skulle ha en b230at motor i betaling. plutselig skulle han ha 10k for motoren selv om jeg allerede hadde skifta clutchen for han og tatt ut motoren fra delebilen..... men etter mye om og men fikk jeg til slutt motoren som avtalt men har enda ikke fått radiatore og starteren.... hadde en avtale om at jeg skulle ha motoren og alt rundt den som hørte til... er en sleip jævel han der 2førr10 iallefall
Først og fremst vil jeg bare si at dette var en "handel/deal" utenfor VCCN. Ja, jeg fikk hjelp til å bytte clutch, og greit han skulle få en motor i betaling. Uten å vite så mye om motor så fannt jeg ut at en orignal at motor er verdt ivertfall litt, det innebærer hele motoren med turbomanifoild og turbo på, orginal at bunn med retur rør, orginal oljekjøl med slanger og sandwitch, hele pakka, downpipe óg. Jeg synns 1000 kr for en at motor er billig! men greit han fikk den.
Forresten, det var min (vennekrets, ikke jabbajohns) garasje/verksted og det var mine verktøy. Noe jeg syns har noe å si.
Takk for frekkheten!
Til sist vil jeg bare si at jeg skal finne frem en starter og radiator til han, jeg orker ikke noe krangel, vi (han og jeg) er uvenner og kommer ikke over ens, men dette har ingen innvirkning på forhold til andre jeg har på forumet her eller andre bekjennte. De jeg har handlet av har fått pengene sine! Og de som vil handle fra meg (når jeg har noe å selge) skal få det de betaler for! :)
Greit nok at du syns motoren er verdt noe.... men når man allerede hadde en avtale... da er det gale og plutselig og ombestemme seg.. og det var ikke bare en gang du ombestemte deg heller så ;)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
250kr som du sa tidligere i facebook chatten at du kunne gi for motoren, og at jeg får tilbake presseningen jeg var snill å låne deg for transporten av motoren og fjørene som du tok uten å spørre. Du får starter og radiator, samt hele resten av motoren du allerede har fått :)
250 kr sa jeg at jeg kunne gi for motoren før du dreiv og maste på meg om at jeg måtte ta noe betaling ;) jeg spurte deg om fjørene den gangen jeg var med og så på delebilen :) og da sa du det var greit ;) Presenninga har ikke jeg bruk for så den skal du fint få tilbake når jeg har fått radiatoren. samme gjelder fjørene om du vil ha dem tilbake ;) Men jeg er fornøyd så lenge jeg får det som mangler.... Men vil fremdeles ikke anbefale deg som en person og gjøre en byttehandel med :) Enkelt og greit ;)
Har handla med dere begge :)
Og mest + til 2førr10!!
Som du sier selv, og har sagt tidligere, du (en) har sagt det du (en) har sagt, 250 kr er ingenting for en motor :) Maset har jeg aldri gjort, kansje i oppfattning for deg, men ikke helt etter andres oppfattning :)
Takk i likeså, jeg vil ikke anbefale deg heller. Men det er opp til en hver hvem en vil handle med. :)
Marius: Hyggelig å høre at du virker fornøyd med meg, jeg vil anbefale dere andre til Marius Skau :)
okei, dere har et problem med hverandre :) forum, facebook og internett generelt er et flott sted for å snakke sammen og komme til løsninger, men har dere hørt om ansikt-til-ansikt diskusjoner? kommer som regel mye mer ut av det dersom begge to står med henda på ryggen :)
har foreslått det ett par ganger men hver gang jeg har møtt på han har alt vært som det skal... derigjen senere på dagen har det blitt skrevet igjen til meg at han skal ha penger for motoren ;) så har ikke akkurat vært mye hjelp i når personen det gjelder ikke tør og si ting in real life ;)
Det har vi. Stemmer, ja, vi har. Det ender i kraftig krangel. Denne handelen/avtalen har ingenting med VCCN å gjøre, mener jeg på, siden dette er/var uttenfor byttehandel, men John må drage med seg problemet hit på forumet og jeg kan ikke bare sitter her uten å si noe. Jeg har gått ned i pris på motor flere ganger og synns at 250kr er til å være en motor er ingenting!
Hvorfor argumenterer du fortsatt med at 250 kr er billig for en motor ? Vi har forstått det altså, poenget mitt var at du har ombestemt deg mange ganger.. Og av den grunn kommer iallefall ikke jeg til og gjøre en avtale med deg uansett hva det gjelder ;) Var ikke meninga og starte noe stor diskusjon her altså.... Jeg vet ikke hvordan du oppfører deg mot andre når det gjelder byttehandler og tjenester, men på grunn av egen erfaring vil ikke jeg anbefale deg....
Lurer også på når det har endt i heftig krangel når vi har møtt på hverandre ? Så vidt jeg kan huske (jeg har langt ifra dårlig hukommelse) har det endt opp med at du ikke sir en damn shit og bare blir enig tilslutt, og etter vi har dradd vær for oss har du ombestemt deg igjen.
Har ikke skrevet dette for og henge deg ut, men bare for og opplyse andre om mine erfaringer med deg ;)
Så kan vi legge denne diskusjonen død, og være ferdig med det ?