Samma F hvor lang tid man bruker, sålenge det blir tett og ordentlig. :)
Samma F hvor lang tid man bruker, sålenge det blir tett og ordentlig. :)
Du kan være ufattelig barnslig til tider, Henrik.
han er jo bare søt når han gjør sånn :) Derfor han har dårlig syn å hår på hendene!
Men mail er sendt til SPM. håper på svar det snart :D
Telefon er jo kjekt..
Hva skal du ha? Råder? KSR er vel billigst, med 850 kr pr råde?
Komplett sett fra spm med smidde stempel og h-profil råder for ca 7k. Dette er vel med stempelfjøre og arp bolter til rådene.. :) fin pris det ;)
Hva er stempelfjøre? Sånne her? http://kalecoauto.com/index.php?main...products_id=27
Noe nytt? Må vel ha gjort noe i løpet av helgen:)
jeg har jobba ræva av meg med noen polsk engelske lastebiler. er helt herpa vondt i kroppen.. sitter å venter på at de skal hente bilene nå! Mens en dust av en kammerat har satt på " dunk, dunk langs norskekysten" igjen........
mini update!
fikk noen fine 14" felger av anders i går! de har blitt breddet i natt!
For å toppe harryfaktoren til per turbo (som han dro i fra med når han monterte gule strober på taket) så måtte jeg dilte etter å investere i det samme så jeg ihvertfall er på lik linje :) Gadd ikke kjøpe nytt fordi jeg er rimlig sikker på at jeg vil velte hvis det er tørt å fint. men de er kun brukt som demo på en traktor så den er så å si ubrukt :)
Bilen skal fraktes til oslo i natt så vi kan prøve ramma på karroseriet! jeg har ikke fått flyttet vekk de andre bilene som står i veien for garasjen enda :/
Noen som vet hvor man får kjøpt pærer til strobene? det er en som er gått :(
Legger ut en videosnutt av herligheten montert på bilen etterpå :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/06/2653.jpg
Genialt ! Ser fram til å se denne trillebåra på bane :D
Hvordan går det her da. Blir det kjøring på deg til søndag, i 66 eller? ;)
Ble nesten en uke med "fri" fra bilen fordi jeg var lei alt som krasja her. + at dama ikke var så glad for at alt av penger gikk med til bilen (skjønner jo det også...)
ser dårlig ut mtp midtstilt motor! rekker ikke hente girkasse nede i sverige pga jobben. men leter etter annen girkasse og stikkaksler..
jeg lurer på om ikke 940n går på en smell å blir donorbil så jeg får kjørt på treffet å hatt det litt moro. smelle på en stiv bakaksel å m90 kasse. da får jeg jo kjørt. 16v motoren står i deler igjen. viste seg at jeg hadde neddreide 16v stempler. noe som er uaktuelt for meg å "mappe" selv som har 0 erfaring.. litt vondt å sette vinkelsliperen i bruksbilen. men jeg ekke så glad i den 940n heller..
Det som er litt idiotisk er at jeg har kappa så mye for å få plass til midtstilt motor i karroseseriet at det er blitt litt mykt. (adhd?). en det ble vist ofte sånn hørte jeg flere si :D
Hvis noen trenger noe 940 deler så send pm? Nuh er det jobb igjen!
Da får du PM av meg straks ;)
Sku du ha de stempla eller .. ?
Men når du er inne på midtstilt motor, har du vurdert girkasse fra en gammal audi fwd? Da får du jo maskinisten passelig opp i røva. Burde ikke være noe stress å få tak i heller, auditreff på skroten vettu.
Hadde det vært plass så hadde jeg gjort det. men den må være tverrstilt! 850 automatkassa var egentlig grei. men automat.. så kappa vi ut litt til å tok mazda girkassa. alt var fint til vi skulle se hvor motoren havnet.. ca 10cm uten for hjulbuen :D
Men for at dette prosjektet ikke bare skal smelles sammen å bli noe ræl som kastes så lurer jeg på om jeg ikke bare smeller multilink på 940n for å få kjørt litt. kjedelig å stå over kjøring med kun volvoer ;) Men nå er det 2 timer jobbing! får fundere litt sålenge!
Kjedelig om du ikke blir ferdig men er enig i at det ikke er noen vits i å stille med en halvferdig og uprøvd bil. Det er fort at det blir mye mekking under treffet og det er ikke noe særlig. Det er kjøringen som er det morsomme tross alt.
Hva sa jeg..
:p
når man sitter mer på nettet enn man er i garsjen så blir det skjelden ferdig!!!