Folk klare nå til helgen da?
Folk klare nå til helgen da?
Endret førsteposten ifb at treffet er NÅ PÅ SØNDAG 27/11 pga søndagsåpent i desember.
Alle bees ta med godt humør , så skal vi nok legge inn både tid for treff, prat, cruise etc.
Sånn på sidelinjen, når vi kommer mot vår; skulle vi arrangert helgecruise/tur med evt overnatting? Tenker da når vi kommer mot sommerdekksesongen igjen :)
Jeg er nok på hytten denne helgen, og blir sannsynligvis ikke å se denne gangen!
Men lykke til folkens!!
Arraigt, mulig je kjemer jaffal
Pizzaklubben skal jo også ha meet:
http://www.facebook.com/profile.php?...36858039736153
Bilen min ser ikke ut men... Stort sett 90% av høyresia har riper fra framfanger til bakdør :( Menmen, er nå fortsatt emblem i fronten!
jeg kommer ikke da jeg er i familie "tragedie"
eg skal prøve å få tatt turen tenkte eg....
Tenker jeg stikker innom en tur :)
Off, vil ikke kjøre volvoen dit, ser ut som ett vrak nesten :(
Hysjda!
Min bil ser ikke klok ut heller. Skitten som fy, og har ikke tid til å vaske den. Men stille gjør man! :D
Min ser heller ikke ut men det tåler man :p
Hehe.
Kanskje jeg hiver bilen en kjapp tur i børsteløs maskin for å få vekk verste dritten.
Ta med en bøtte og håpe på bet beste :) Takluken lekker :p Men kun når den står i maskin - sikkert for å gi klar beskjed om at en skal bli vasket med kjærlighet :D
ser ut som eg ikkje kan komma, må i familie tragedie nett som Gull Pilen....
Jeg kommer nok heller ikke, må jobbe :/
Hvilket klokkeslett tenker folk å komme egentlig? 17-tiden?
er nok medio 17 som er planlagt ja. Kommer til å stille med en fantastisk skitten bil idag...
Har pungtert så med mindre noen kan skaffe 2 eller fler stålfelger til 740/940 så ser det dårlig ut her også :p
Hvor står du?
Kan sikkert få låne sommerhjulene mine :p To av de, siden ett av mine er pungtert også :D
Krokeide :P
Men er på jakt etter og kjøpe og da :P
Hmm, da kan ikke jeg hjelpe deg...
Får håpe det blir treff på meg da :confused:
http://www.bt.no/nyheter/trafikk/Sot...t-2616608.html
Labert oppmøte foreløpig, bare meg..