-
-
se her ja :) framskritt :) liker'æ
-
ja. samme her. akkurat naa faar jeg ikke gjort noe da jeg er i Italia paa ferie. derfor blir det skrivefeil pga tastatur.
-
Fant et gammelt bilde av bilen som jeg tok i okt 2008. etter nesten en dags jobb med å få den rein innvendig og utvendig.
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/08/306.jpg
-
Har fått sandblåst bremseskjold av den nyere typen og fjørbein. Gjenstår grunning og lakkering av disse.
-
tatt å sandblåst mellomaksel og handlet meg en bok med volvorelaterte tester av prosjektbiler.
-
Sandblåst mellomakselen? Då må du vel balansera han og då?
-
det gjør jeg ikke. pusset ned til reint stål og sandblåst der det var litt små flekker.
-
Det går vel kanskje greit, for det var vel sånn han var når han vart balansert første gongen og:)
-
-
Det ser ut som du gjer det grundig og skikkeleg:)
-
forsøker i allefall. har handlet meg dem festeringene som er til fjærbeina på toppen der demperen kommer igjennom. og hanlet en bok som heter volvos prototyper. skal til trøgstad og til pedersen racing for å kjøpe mer deler.
-
"ny" del kommet i hus: clutchkåpe til b20 m45. må få tatt et bilde eller 2.
-
nice! mye måtte du ut med for en sånnen ?
-
-
-
blir å få blankpolert kåpa og skiftegaffel til helgen.
-
Fått tak i en clutchkåpe til. Blir til å måtte hente den i bergen. når jeg er der i jula.
Fått feiret jul i bergen å fikk hentet denn delen her: noen som kan si hva slags type clutchkåpe dette er? hvilken type gearkasse denne typen satt på?
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/12/1268.jpg
-
kjøpt meg 360 fra 85. 3 dørs hvit.
-
-
bilde kommer til uka. da den står på jobben min.
litt planer om den 360n er: bytte motor til en sprekere og breie kantfelger i 13 eller 14" og ny lakk og senk. + en liten oppdatering av understell.
behøver dørtrekk i blå skum da dette er ødlagt og dørhengsler til begge dørene.
-
hentet bilen i dag og den gikk bra til å være snart 30 år.
-
bilder kommer opp i løpet av en stund.
-
-
Så jo fin ut den :)
Blir det egen tråd på den? eller legger du oppdateringer inn her? :)