Strøken høyde på bilen din :)
Printable View
Strøken høyde på bilen din :)
[QUOTE=The Sven;54872]
Hvis ikke dette blir sykt mye råere enn 16T som jeg kjører med i dag så skal jeg kvele TBO:D
[QUOTE]
kordan gjekk det egentleg med den nye turboen?:p
Tja når såg dere TBO sist her inne.....:p
Gjennomført strøken 940!
Kom med flere bilder..
Joakim bruker vel hjelm med visir eller kjevebeskytter når han sykler han da:p
har dessverre bare mannesykkel, ikke tråkjepp.. Og ganske riktig, det har jeg både crosshjelm og helhjelm å velge mellom. :p
Regna med det kom. Men sett at du ikke var så lat da, og tok deg en sykkeltur iblant: ville du brukt helhjelm? Jeg har iallfall sett fordelene med det. Men har ikke gått til anskaffelse av det allikevel. Tenker som så; det kan jo ikke skje en gang til!! Kan legge til at jeg kjører bil så ofte jeg kan istedetfor nå:p
For å spore litt inn på temaet igjen (hvis det er mulig med Joakim som leser:p), så har jeg omsider fått OBD2 kontakta mi så skal oppdatere med prosjekt feilkodeleser så snart jeg er ferdig med eksamener!
Har også kjøpt meg 960 skiltplate:)
du er flink på tullprat du og, kompis. :p
Bruker du 940'n mye nå? Iogmed at du har v70'n :)
940n har vært i daglig bruk til nå:) Har ikke kjørt 3 mil engang med V70en. Skal rive toppen av den i morra og forhåpentligvis få bytta toppakning i løpet av helga!:) Nå skal 940n få hvile innendørs resten av vintern!
ser 940'n din nesten hver dag nå :D den ser sikkelig fin ut tilogmed med vinter hjula :D
Jeg har en halv sliten T3 turbo fra en ET motor liggende :p
Strøken høgde på bilen :) Korleis har du fått den slik? Må vel vera meir enn berre 40mm senkefjører antar eg?
Nja ser nok bare ut som at hjulene fyller bedre pga høy profil, den ser litt høyere ut med sommerhjula, kunne tenkt meg at den var litt lavere (ukomfortabel er den uansett) ;)