Noen av KKKne kom med svart kompressorhus faktisk :) Usikker på hvilke modeller det er. men har sett det. kammerat har det
Printable View
Noen av KKKne kom med svart kompressorhus faktisk :) Usikker på hvilke modeller det er. men har sett det. kammerat har det
Det er kjekt da, lyser ikke opp med en STOR turbo da.
Snakka med han som eu-godkjenner til meg og han nekta for og godkjenne med holseten da han mente den var pervers
Der har jeg fine venner :D Alt skal være i bra stand. Bremser, understell. ledninger og sånt.. men same shit hva du kjører med av effekt :P
Holseten ser jo fryktelig stor ut for vanlige folk. (er jo litt større en kkke jeg har kjørt med). Jeg har en GT42 i stua her. syns den var stor før. men nå som jeg har hatt den her en stund så syns jeg ikke den er så stor mer :P men leverer nok til 900hk, så er vanesak :D
Mener også alt må være i stand, men forstår han litt ang turbon og da.
Flere som har turboer på stua ja:D
Hehe, en kamerat av en kollega glemte å skru ned trykket på en trimma 200sx som skulle på eu. Var vel ca 450hk på fullt trykk. Ble ikke godkjent.
For å holde seg til topic: Åssen blir det med en T3 super 60 på en "BPU" motor (531 topp+r dyser+kam)? Skal være brukis så ikke tema å kjøre på noe særlig mye effekt men vil gjerne ha noe litt mere givende enn 13C eksosbrems.
Er ca samme størrelse som de fleste 200stk turboene det gt28. er eksosbrems. men bedre en orginal greiene :)
http://www.youtube.com/watch?v=gICXMh2Cu14 gt28r med trimhus. annen kam, mer suppe. chip.. River ikke akkurat skinnet av pølsa. men er morsommere en 13c :D ingen tvil :D
Hva er effekten i den du linket til? gikk jo som ett dass. Må jo være mer enn turbo som er problemet der.
Neh.. en garret Gt28r er ikke store turbon gitt :) Mottrykksturbo. gammal rødblokk på 8ventiler er ikke så moderne og effektiv å trenger dermed større eksoshus en hva en liten moderne 1.8 liter eller 2 liters 4v motor gjør.
har kjøpt denne ``turbo pakken`` er den noe å ha?? http://www.blocket.se/vi/25742506.htm
5500 svenske;)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TD06-...Q5fAccessories
Dette vært noe å satsa på???
Mye bedre en å velge en 19T hvertfall.. Vet ikke med de kina greiene der. men enkelte av de andre TD06 turboene passer jo rett på med vann og olje. Dp må flyttes litt bare.
hvis man leser litt på dsmtuners.com så ser man at de fleste er fornøyd med kina turboer.
finnes også adapter og få kjøpt fra dsm flens til t3, så er det bare og få planet grenrør og bolte opp.
Den turboen jeg linka til hadde allerede T3 flens, men fulgte med overgang til DSM.
Den er nok ikke så dum den turbon der, må også skaffe o2 housing da, det skal visst hjelpe en del på flødet fra turbon og
kjøpte meg nett t70 turbo. blir artig å prøve den på bilen ;)
Skal gjøre en liten research på denne turboen, åssen kvaliteten er på delene, holdbarhet osv.
hei. dere burde se etter en turbo med 68mm turbin. å 82mm Compressor hjul. trur garrett gt3082r har det. en sånn turbo har det rette baktryke 2mm å trykke i mot. ikke tenk så mye på antal hester men på å unngå høyt baktrykk. da kommer dere til å ha det gøy.
sikkert kult på v8 det :P
gt3082r har vel 60-82 mener jeg. gt3582r har 68-82. den 3082 blir skikkelig "ketchup" på rødblokker`n. her har vi problemet med alt for stor front i forhold til bakdelen...på den forrige 2,3 16v motoren jeg så på, så ga gt 3582r turbon skikkelig fres fra under 4000omdr.og var frisk og fin fra ca 3000omdr., men da funker det godt å:). Han bremsa vel over 500whp.på rundt 1,5-1,6bar mener jeg. det var en lett pussa topp med org. kammer og litt strammere fjærer. Setter du gt352r på en ellers standard 8V tror jeg du blir skuffet ja, den kommer til å bli treg....
hah, trodde han mente 82mm inducer :P
Garrett gt35 turbon og gt30 kompressor er fint på rødblokk :) da blir det ikke så ketchup heller.
vurderer å kjøpe meg en sånn en, men er så JÆVELIG dyrt :p håper bare jeg får råd til det til vintern for da skal jeg bygge om bilen litt :p