Innsuget så gromt ut på den motoren :) Håper det passer som det skal når alt skal nedi. Fikk du montert o-ring på baksiden av spjeldet?
Printable View
Innsuget så gromt ut på den motoren :) Håper det passer som det skal når alt skal nedi. Fikk du montert o-ring på baksiden av spjeldet?
Fikk montert med o-ring ja ;-)
Da er catchtank i hus. Har aldri montert dette før... Det nederste uttaket er til hovedpumpe, den på toppen er til retur, og de to på midten oppe er fra fuelcell til ct. Men ikke begge uttaka vell??
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/01/1338.jpg
Fikk også dreid meg endeleddspacere i lånt dreibenk i går. Ikke spess høy finnish siden dem bare skal brukes under bilen...
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/01/1339.jpg
Er et spennende prosjekt dette, artig å følge med ;)
Du får hyle etterhvert om du vil ha rør, har topplokk også nå hvis det skulle være interessant !
Øvre fra ct til tank
Nest øvre er retur fra motor
Nest nedre er fra tank og inn til ct
Nedre ut til pumper
Takk:-)
Ja okei... men fra fuelcell til ct, må jeg ha en egen pumpe der??
jeg skal hvertfall ha det..
mitt oppsett blir slik: fuelcell med intank pumpe - catchtank - ut til dobble 044 pumper - y-kors - til motor
Oki. trenger vell ikke store pumpa fra fuelcell da:-)
jeg skal kjøre med en 044 pumpe fra fuel cell til catch og to 044 derfra til motor. :)
amundsen: nei, skal ikke være behov for en så stor pumpe tenker jeg :)
Okei:-) Da veit jeg det. Da blir det nok 044 pumpe til ct og aeromotive som hovedpumpe :-)
Jo. holder 044 det?
Ja gjør den ikke det? med mindre du skal kjøre 5 bar trykk såklart :p
Trudde den holdt til 4 500hk jeg. da er det jo bedre å væra sikker..
veit om folk som kjører bmw 6`er med over 800hk på o44 pumpe så dem holder i massevis!
Vurderer å heve og bredde hjulhusene bak. Mest for å få mer senk + mer fjøringsvei. Veit det er mye jobb, men lurer på om det er ekstremt.?? Blir noe ala BOOST sin 242 ser jeg for meg.
jeg har heva hjulbuene 5 cm på 242n min :) ser bedre ut når man senker mye synes jeg
HjulHUSA jeg snakker om;-) Hehe...
ahhh, så ikke det jeg!
så ikke får meg å heve hjulhusene med nogenlunde orginal rullediameter på hjulene.. jeg har jo 7% større rullediameter og med bunna fjæring så er det fremdeles 5-6 cm ifra hjulet og til hjulhuset! Men jeg har jo bygget om så hjulhuset går rett ut i skjermen og ikke ned til hjulbuen! (men jeg har ikke heva hjulhuset)
Okei. Nei jeg skal bare heve og bredde bittelitt i hjulhusa tenkte jeg, siden jeg skal kjøre ganske shabby og lav stil på kjærra. Greit å ha litt å gå på før det subber da:-)
Tenkte å få sandblåst og lakkert bakstillinga iløpet av nærmeste framtid.
Noen som har fargeforslag?
Det som blir lakkert er altså "firkant" ramma, diffhus, stikkaksler og spindler. Skal lakkeres med lastebillakk.