Gratulerer med dagen! :D Det var litt av en kake forn si :!
Printable View
Gratulerer med dagen! :D Det var litt av en kake forn si :!
Gratulerer så mye med dagen :)
Grattis ja :D
det var da hyggelig overraskelse, gratulerer med dagen ;)
bare ett problem, så fine kaker får man ikke så lyst til å spise :p
Gratulerar med dagen!
Grattis med dagen:D
takk takk alle sammen! :D
akkurat det som er problemet. har ikke lyst å spise den opp... :p har begynt å skjære ut kake Rundt bildet hehe men skal en runde innom familie å greier med kaka i morgen for å få den spist opp :)
Litt sein, men Gratulere :D
hehe :p takk takk! :D
Grattis! Fet kake, ble det "noko attåt" og?:D
Gratulerer med dagen! Tøff kake du hadde fått :)
takker :) ja kaka er kjempestilig :D aldri fått noe slikt før jeg!
en ekte gentleman røper aldri slikt vettu sven ;)
følger opp med sånne pappfat med tema fra filmen BILER og servietter fra samme film :p og det stemmer med det de på jobb sier, at istede for 27 så skulle de tro jeg var 17 til tider ;) og med denne oppdekkingen så tror jeg nesten jeg er 7 :p evig ung??
jaja nei nå tar jeg kveld så jeg får sovet litt før henting av polarisfelgene kl halv 9 i morgen tidlig :D
Skulle bare mangle at det ble noe på a når hu ordna slik kake til deg syns jeg, en ekte gentleman vet å belønne en sånn gest vettu....
hehe ble belønnet i hue å "rævva" for å si d sånn ;) haha den "kan" forstås litt flertydig :p
sitter på ferga nå på vei til å hente polarisene :D damn skal bli niiiice!!!!
Såpass ja, hu var ikke kresen altså? :D
polaris er i hvert fall 7" breie og eiker er 7.5" breie etter det jeg har lest på eiker sine sider og i volvos kataloger så er nokk litt mindre kant på polarisene i forhold til eiker e1
Ser forskjellen med en gang, men kun fordi Eiker E1 har helt flat kant ytterst mot dekket der, mens Polaris har en litt rar/dobbelt kant mot dekket.
+1.
ser selv forskjellen med en gang om bilen står i ro. men triller eller kjører den sakte er det værre..
eiker og polaris er kjedelige felger spør du meg, derfor jeg selger de setta jeg får med på biler jeg kjøper med en gang.. hater disse felgene.. kjører heller med rusta 14" stålfelg..
Kodja derimot er vell glad jeg ikke liker de. han fikk vell real pris på polarise av meg:)