vi var visst ute på cruise en tur, hadde du ventet ca 10 minutter så var de der igjen..
Like mange idag som sist gang eller? :) Braste forbi i 8 tia, men var opptatt nok med å kjøre fra en Omega (virka som en 3000 motor i den :P) og en BMW på motorveien :p
oj, dette har ikke jeg fått med meg.. må prøve å dra på dette med 242n neste gang da :)
Jo flere jo bedre ;)
Får ta å annonsere litt rundt om Volvo treff, så få vi kanskje noen flere med oss da ;)
ja korleis va oppmøte??? da passa desverre ikkje for meg denne gangen....
Hva sier folket til å møtes en gang til nå på søndag?
Det kan ikke bli for mangen treff heller... Må ha litt mellomrom mellom hver gang så folk ikke blir lei ;)
Så du får ta deg tid til treff når det e treff. Ellers må du vente til neste gang..
Hehe!!
Aldri for mange treff ;P
Stilte opp, men var jo ingen der da jeg kom så antok folk hadde dratt hjem.
Jobb dagen etter vet du ;)
Noen som vet når de begynner med søndagsåpent? Kan være vi må flytte litt på treffet for anledningen, den tid den sorg.
Når det gjelder nede ved Arenum (under tak) så ryktes det litt fra mine bekjente i VACN at det betales kr 4000,- pr år for å stå der + at de da får låne lokalet som ligger tilknyttet til diverse tilsteldninger (type julebord for lokallaget).
Kopiert fra hjemmesiden til ikea åsane:
Ekstraordinære åpningstider
4.12. Søndagsåpent 14–20
11.12. Søndagsåpent 14–20
18.12. Søndagsåpent 14–20
24.12. Julaften Stengt
26.12. 2. juledag Stengt
31.12. Nyttårsaften 10–16
Skal vi flytte treffet til søndagen før 4? Altså 27 November? Dette pga juleåpningstider?
jeg og stemmer for den
Samme for meg :P Har ikke flere girkasser å hive på så må nok komme i annen bil... M46 er boss :P 4 girkasse haveriet nå...
Brukerfeil det der :P hehe
eller monterer handicapaggregat... eller, du klarer vel ryke det også... ;)
et snev av kameratslig mobbing, kanskje? Men du kan iallefall bruke redskapen!