Det er det neste jeg tenkte jeg skulle prøve. Har utsatt det litt i og med at jeg syns det virket litt komplisert
Printable View
Det er det neste jeg tenkte jeg skulle prøve. Har utsatt det litt i og med at jeg syns det virket litt komplisert
Fått til noe mer?
Da ligger denne ute for salg :)
Autodb kode: 1501362
http://bil.autodb.no/autodb/search.w...29.77099412398
Hva blir det nå da :)? Auda :p?
Har hatt en god økt på bilen idag :) Har fått eksosanlegget på stell og fått til motoren endelig :) Den går altså på tomgang endelig :) Det var gasspjeld posisjons bryteren som var problemet :) Må bytte noe småting en dag også da jeg la merke til at spjeldet sannsynligvis ikke lukker helt som det skal :( Men det er jo bare detaljer :)
Da var denne solgt
Nei. Ikke ennå. Men det blir muligens et kjøp senere idag
Det er jo helt sant det. Men i min prisklasse så bruker en volvo jevnt over såpass at det blir for dyrt for meg nå. Jeg sov ganske dårlig inatt så jeg savner jo 740en men den måtte rett og slett gå. Kjenner jeg har lyst på en volvo allerede så jeg kommer nok sterkt tilbake en gang i fremtiden ;) Jeg er fortsatt volvo mann så det er bare til å ta det helt med ro ;)
Ny bil ble parkert på plassen her nettopp også forresten :p 98 Passat 1.8 Turbo :rolleyes:
Hvem solgte du den til? En Adrian?
Den har kommet ned til oss igjen xD Eller, andre siden av veien :P
Hehe :p Serriøst? :p Mener han jeg solgte til het Gisle :p Men det er jo mulig den havnet til ny mann fort :p
Reg.nr på den er SR28822 :p Faen om den dukker opp i nærheten nå altså :p