Hehe, gjør de du :D
Har sååå lyst til å sjekke 0-100 tiden, men det tørr eg ikkje med denne kassa, den kommer GARANTERT te å ryke :(
Mvh
Printable View
Sjøl om m47 ikke er en super kasse tåler jo den litt pådrag:P
*kremt* du får prøve å unngå å sladde for mye på tredjegiret =P Drepte M47 kassa til en kompis av meg når vi delte på bilen hans på sommertreffet, og det var faktisk på våt asfalt :p og det var ikke i forbindelse med giring..
tåler vel litt m47 kassa også. har ihvertfall testa min på både våt og tørr asfalt ;)
det skal da sies at jeg ikke har turbo motor, men b230e
M47 er egentlig litt undervurdert siden min har holdt ganske lenge nå og den blir ikke kjørt pent :D har testa ut litt av værdt med den, men nå har jeg altid ei kasse liggendes hvis noe ryker :p
[QUOTE= Jo takk! Var ikkje så rein at de gjorde noko men! :p
Hvor så du den, og hvilken bil kjørte du? [/QUOTE]
så den i lunde, kjører desverre ikke bil enda:mad:
M47 holder det. Bare vere litt rolig når men putter inn geara.
Synes volvokassene holder bra jeg.holder Mye gearing uten clutch og herjing. Riktignok firetrinns da.
Kassene kan tåle mye, eller lite, spørs vel litt på standen, og på hvem som kjører ;)
Mvh
Hører noe lyder i karrossen under lavt turtall, når eg tar i gang, sånn ca rett bak der girkasa ligger, kan det være ein dårlig foring ved mellomakselen?
Mvh
sånn ule-lyd?
Er nok no mellomakselkryss på gang syns jeg det høres ut som.
høres slik ut ja
Det må du nesen avgjøre selv, litt avhengig av hvor mye det bråker, og hvor lenge det er til du har anledning til å bytte :P
og hvor lenge det holder ikke minst:p kan holde en time eller flere måneder:p så du burde skifte det så fort som mulig for plutselig står du der:p
Det holder lenge som faen men det begynner og gnage i mellomakselen og bytter du for seint må du ha tak i ny mellomaksel. Og en mellomakselkryss som ryker under slår ihjel bilen under. Kryss koster vel 80kr. Og bytte det er en del arbeid.
Høres ut til at eg burde bytte denne fortest mulig :p
Så da er det dette som er første prioritet!
Mvh
Fortsatt å jakt etter de brakkettene eg trenger for å feste tåkelysene, noen som har? :)
Mvh
de brakettene knekker du i alu på 15 sekund stk.