grattis! :) hvis bakerste potte viser seg å være rusta opp tar det ikke lang tid før resten av eksosen svikter :p Det har jeg erfart. IKKE bytt eksosen bit for bit ettersom den lekker. Bytt hele halvsatsen når du først driver å kuker med det ;)
Printable View
Karl: står det ikke strøken så går jeg utifra at bilen er et vrak ;)
Gratulerer andersg :)
Takktakktakk. :D Gleder meg til FK og M90. :) Blir tråd når det blir skilt på den, håper det går greit, så havner 240-stæsjen ut for salg rett etterpå. Må ha bil hver dag, så må ha minst én med skilt. :p
Tare fra katten og bakover med en gang tenker jeg, rundt der. ;) Har faktisk 3" downpipe til 940 liggende, så kanskje det blir nytt hele veien. Resten av infoen havner i kommende tråd, bilen er ikke engang hjemme enda. :p La igjen depositum, og kommer med prøviser og resten av gryna på onsdag.
Original Volvo 164 75-modell importert frå USA:
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=29317261
Han bytta hvertfall hele interiøret, og ikke bare framsetene :p Men ja, det sto skikkelig skikkelig dårlig til fargen på bilen
77 245 1 eigar
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=29218414
Jan einar vil ha enda en lågmilare tipper jeg :D
men syns setene var rimelig nedsitti på den..
joda, forsåvidt:) den så nå godt holdt ut vertfall. :)
så viss dette er lav km-stand, så har vel min det man kan kalle for meget lav km-stand da? :p
men kjenner bilen frister veldig forde :) sitter og ser på kontoen og vurdere velig sterkt og legge inn et bud på bilen :) må nesten ringe å prate med selger i morgen.
Begge lyktene var ikke noe å stille ut, men det er jo bare å bytte :)
og hva i h#¤%# har skjedd med midtarmlenet? :confused: jaja, ingen sak å bytte det og. får jo kastet etter deg på høggern.
Desverre har også strikken i lommene bak stolene mistet spretten, og bittelitt slitt førersete på siden.
Men det var no ein fin bil for da.
Absolutt ;) 740 tic i org stand med slik km-stand er sjeldene saker!
Syns km-talle virka litt slappe, hang liksom ikke ordentlig på rekke og rad...
Må huske at dette er gammelt mekanisk telleverk som har naturlig slark slik at tallene ikke alltid står på stram linje. Så denne behøver ikke å være trikset med.