Original coil + skal inn på de 2 polete kontakten, ene ledningen er rød/hvit, husker ikke den andre
Printable View
Original coil + skal inn på de 2 polete kontakten, ene ledningen er rød/hvit, husker ikke den andre
er ikke den andre blå tro?
en er rødhvit og den andre er blå ja. vi koblet vell disse men det kommer ikke strøm fram dit. og i guiden står det at coil ikke får + strøm fra lh nettet... men vi prøvde nå å gi coil + strøm direkte fra batteri også. lurer fælt jeg nå ja... så keep the tips flowing!!
andregangsintervjuet hos kverneland bil gikk btw veldig bra i dag å :-D store muligheter tror jeg!
lagt dekk på R felgene i dag nå. bildeR kommeR seneRe i dag ;)
stoooor takk til TEVODEKK TILLER for montering!!! beste dekksjappa i hele trondheim!!
Coil for strøm fra lh nett etter du har kobla den ledninga som gikk på coilen før, inn på den kontakten.
okei, kan ikke huske at det stod igjen noen som helst kabel fra gamle nettet mot coil jeg... må høre med kevin om han husker det... for nå spekulerer jeg fælt gitt...
off da!! nei så gæli var det ikke hær. den va varm så det sang ja! men smelta ikke. får prøve den i en annen bil før den blir pælma om ikke annet. må skifte å teste videre der også.
BTW... ANDREGANGSINTERVJUET HOS KVERNELAND BIL JA... GIKK JO SUVERENT BRA! HAR JO SNAKKA MED SJEFEN DER OGSÅ TIDLIGERE OM EN LITEN AVTALE RUNDT 242n, KOM INN PÅ DEN I DAG OGSÅ OG DA VILLE HAN HA DEN UTSTILT I NYLOKALET NÅR DEN VAR FERDIG LAKKERT OG ORDNA ;P HEHE
BTW2.... JEG SKAL INN TIL TRONDHEIM I MORGEN KL NULL NI TREDVE OG SIGNERE ARBEIDSKONTRAKT PÅ STILLINGEN JEG HAR VÆRT PÅ INTERVJU TIL!!!! GLEDINGS!!!!! :D :D :D
Men keep the tips flowing på motorsiden da... :) vi prøver det som måtte være!
Tøft med utstilling! Btw lykke til!
Gratulerer Kodja. Det ordner seg for snille gutter!
Gratulerer ja Kodja :)
Grattis med ny jobb :D
EDIT: Sitter selv og venter tlf om 3.Gangsintervju på jobb :rolleyes:
Gratulera med ny jobb, vell fortjent:)
Grattis!
Du kan jo høre med sjefen om de sponser lakkering mot at den stilles ut på vinteren...
Gratulerar med både jobb og utstilling! Gjere skikkeleg arbeid no da!
Gratulere:D
Graulerer med jobb og utstilling :D
gratulerer med ny jobb ja kodja:)flott jobb for deg det der;)
Gratulerer med ny jobb ja Øystein! :D
Er nok mest sannsynlig her du har bommet. På LH 2.4 motornettet har du en liten 2-polet kontakt. en ledning er rød/hvit, andre er blå. Den blå skal kobles til ledningen som går på coil til vanlig, og den rød/hvite skal inn i bilen på turtelleren (LH nettet har egne "plugger" som skal på coil, men de får ikke strøm fra hovedstrømmen, men av den gamle coil ledningen.)
Edit: gratulerer!
gratulera med ny jobb:)
wishing you good luck then :)
tja får sjekke den muligheten da!! :) ellers har jeg jo da på annet vi skaffet gratis vinterlagring :p hehe
skal jeg definitivt gjøre ja :)
takker. skal se på den kontakten. skal over i morgen nå og sjekke, tar bilde for å få bekreftet hvilken og hvordan. det sitter en grå kontakt rett ved coil det går en rødhvit og blå på, med uttak for en siste kabel tror jeg det var. så spørs hvor ev gamle kabelen fra coil ligger\ gikk nå da. får nå i alle fall sjekke dette i morgen den dag :) takk for tipset der. skal sjekke det!
Gratulerer med ny jobb ja:)
kjipt at den ikke startet :( men det fixes nok fort :D
grattis med ny jobb :) må jo være perfekt jobb dette:D
Gratulerer med jobb. Blir bra når Kverneland får nye lokaler. Var det bruktbilselger du blir?
takker! :)
verkstedmottaker er stillingen :)
starter faktisk allerede på mandag
Gratulerer med ny jobb! :)