Forsatt ikke prøvd med en annen tenningsmodul??
Printable View
Forsatt ikke prøvd med en annen tenningsmodul??
jo har prøvd 2 uten noe annet resultat
regner med at problemet ligger i en av de ledningene som skal ha strøm.. men vet bare ikke hvem av dem:p
Nå prøve jeg å la den rød/gule tykke gå til pumpe, (tynn blå, blå/svart og tynn rød/gul) til batteri og tynn blå/gul sammen med starter. Men er fortsatt bare gnist etter jeg slutter å kinne?
Nå har jeg bare skumlest kjapt og gale gjennom men har du sjekket hovedjord? Og ikke minst + kabelen? At dem sitter skikkelig fast og sånn. Hadde en episode med en 850 for en stund tilbake med samme problem og der var hovedjorden rett og slett eira i stykker.
Håper du finner ut av det :) Lykke til :)
Jeg kan jo prøve å se over igjen da:-) da regner jeg med du tenker pluss og jord i lh2.4 nettet?
Ikke store nytt å si her, men har skaffa V70R frontfanger, så blir å skøyte ihop den med orginale 960 fangeren jeg har liggende når jeg finner ut hvordan:)
hvordan går det med å få start? :)
Gnisten kommer akurat for seint:p kommer når jeg er ferdig med å file, ikke mens jeg filer:p så satser på fillefeil, så må se litt på fangeren frem til jeg finner ut hva det er, er snart ikke hår igjen på hodet for jeg har revet ut alt:p
Tenlte å prøve å ta ut den å blåse ren den og pusse over kontaktene å se
Kan det være noe så smertelig enkelt som manglede godts et sted?
Dårlig kontakt på et stikk?
Ja begynner å lure på det selv..:p
Er ikke timingen som er off da? :p
var det ja:p
Så du har fådd start? :)
Nei:-P bare komentar til komentaren over:-)
Begynte å kappe opp r-fangeren litt i dag som skal på bilen, får satse på at det blir bra:-)
I påska nå skal jeg få med meg en som skal være ekspert på lh2.4 nettet. Så satser på at han får start på den for meg:-)
du har funnet + som har + på hakk 3 og, sannt`? slik at du ikke bare har pluss på hakk 2 så forsvinner den når du filer. det må du ha.
Ja tror det, prøvde også rett på batteri å det funka ikke:-S så søker eksperthjelp:-P men må må det bare være en filleting sikkert, så lenge det ikke er hjernene?
er sikkert en filleting. slik som bensinrelè eller noe annet dritt..
Den får bensin så vil ikke tro det er releet? Håper på løs ledning:-P
bensinrelèet styrer både bensin å tenning....
Hmm, releet var helt nytt før bilen ble prosjekt, farge på dette releet da? Er 1,5 timer imellom oss, du får komme å se om du vil:-P
bensinrelè på lh2.4 er hvitt, med 6 poler. kan ta turen innom om jeg skal den veier.. skal mulig til kent o å kjøpe en framfanger i ner fremtid, så kan plinge på deg da..
Den er god:)
Da skal jeg stikke å holde på med bilen etter klokka 4. Så hvis noen har noe jeg må prøve så bare kom med det:-)
Skjønner ingenting. Nå vil ingenting fungere:-S
Nå fingerer det som før. Men gnisten mangler ennå:-S
Suksess!!:)
fått start nå? :D
ja:)
Video under opplasting nå:)
Gratulerer! :cool:
Takk Takk:) nå mangler det bare å lufte cluch så er det å prøvekjøre :D
Kjempe bra :D Hva var gale? :)
Satte på et par jordledninger i orginalnettet og det begynte det å brumme, så var tydeligvis den fremste pumpa som starta da? :S trodde den gikk jeg men :p og når jeg satte alt rett på batteri og vridde irundt nøkkelen så starta den :)
Hehe :) Skal ikke mer til :) Har vært med på at en jording har gjort at bilen ikke har startet :)
bra jeg ikke filma når jeg fikk start første gang, øynene holdt på å datt ut og gapte så trynet ikke viste :p