Da er spørsmålet hvilket sikkerhet det gir når man oppgir personlige opplysninger og kontaktinformasjon.
Printable View
Hva slags sikkerhet skulle det være?
Spør ikke meg.. refererte bare til en tidligere diskusjon som jeg mener var angående den bilen og sladding var pga sikkerhet eller nå hva det var. prøvde å lete etter den, men fant ikke i farten.
Hva kan historien være her, tro...?
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=36664128
US bil..
Det står jo at den er norsk
er nok en blanding :)
Dette handler nok om god gammeldags gjenbruk av annonse. Eller at Bøhle er så vant med å selge 242 Turbo at han rett og slett har vanskeligheter med å skrive 244...:p
Det angår selvsagt ikke historien, men tenkte kanskje det hadde en forklaring på misforståelsen om US-bil.
Hehe, har inntryk av at Bøhle er så kjip at han ikke koster på seg unødvendige finn-annonser.
Uanvhengig av hva som står i annonsen er jeg ganske overbevist over at det er en us-bil, selvom han skriver den er norsk trenger den ikke være det.
Litt diverse var det vel ellers også ja... Men det jeg tenkte på, var hvorfor bilen skulle selges i deler og absolutt ikke hel.
Det står jo at han lovte ho som han kjøpte bilen hos at han skulle hiva han.
Sitat:
Ikke spør om å få kjøpe hele bilen!! Denne skal HUGGES!
God gammel Norsk originalbil. Kjøpt av avdøds enke , med lovnad om å hugge den...
Ja, det står det, og hvorfor skulle man love noen det?
Det var en ''pissatrengt'' historie
Volvo 940 1993, 235 000 km, kr 16 530,-
Setningen i slutten av annonseteksten gjør at den fortjener en plass her, selv uten at man kan se bilder av bilen; Hvis jeg tar den ut av garasjen og vasker den går den for 22.000 med en gang.
For å få lov å kjøpa han sikkert:p Men eg veit ikkje koffor det var so viktig for ho at den blir vraka. Men det er sikkert sånn som De-icer skrive. Men viss han er i god stand hadde det jo vore bere å parkert han på ein låve og tatt han fram når ho er død. Skulle ikkje tru at ho hadde nåke i mot det? Men viss ho er 30 år kan det jo bli litt vel lenge å venta:p
Og uansett, viss han har lovt at han ska vraka bilen må han jo halda det.
Huff nei, vi får bare glemme det... :p Men det kjennes ugreit hvis det dreier seg om å skrote en bra bil - hvis det er det. Vi får anta at det bare er noe skrot.
ser ikke problemet med å skrote en bra bil viss forrige eier ønsker det :)
Nei, han må jo halda det han har lova. Men det er jo litt domt viss dt er ein bra bil:(