Hehe :) må jo minne folk på hva som gjelder ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Printable View
Hehe :) må jo minne folk på hva som gjelder ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har idag forsket litt på sykdommene til bilen... Jeg gikk fra å være steik forbanna til griseflau på ca 1 minutt.... Med andre ord ser det ut til at en sykdom er kurert.
Imorgen blir det sightseeing i Minde alle... ;)
Var det noen defekte tennplugger ute å går?
var det deg jeg så utenfor volvo rundt 11-12 tiden??
Er dette et godt nok svar? :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/08/667.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/08/668.jpg
Se der ja, nå blir det vel full utnyttelse av potensialet i motoren og et litt penere forbruk...
Hva var feilen da? :p
Den fulgte ikke med. Syns det var litt rart men det hadde ikke vært mye til hjelp for meg siden må ha en noe lengre en enn det den orginale er ;)
Det er litt flaut crazyclomp ;) min lille hemmelighet ;)
Skrivefeil skyldes den fantastiske iphonen
Om noen har noe gode ideer til hva som gjør at bilen ikke går på tomgang så er jeg åpen for forslag ;)
Den går helt fint når jeg kjører. Noe jeg synes er merkelige greier
Husket at den var køddete å få i gng når den var kald når jeg hadde den. Da var det en tempsensor til sprutet som var gåen. Kan jo prøve å bytte den?
Hvordan er den på kaldstart?
Gull pilen: Har kjørt testen og det høres og kjennes bra ut. Men jeg fikk ikke kjørt testen på tenningssystemet.
Fulloggal: den starter helt fint men går ikke på tomgang. Jeg kjører med en annen temp sensor nå. Jeg tok ikke over den som stod i toppen som stod på når jeg kjøpte den
Dårlig jord på motoren?
Kanskje, kanskje ikke ;)
Sånn for å holde liv i denne tråden her så kan jeg melde at bilen oppfører seg helt greit nå om dagen bortsett fra at den ikke går på tomgang en plass... Har vell stortsett bare herjet å fylt bensin og olje på den... Kan også være jeg bytter bil om en stund også... Time will show
forsket noe mer på hvorfor den ikke går på tomgang?? testet en tomgangs motor du vet virker??
Gjorde det for en stund siden å tomgangs motoren som står på nå kommer fra den motoren jeg hentet en gang. Den motoren gikk helt fint så den tomgangs motoren er i orden ihvertfall. Det er funksjon i den. Det var ihvertfall det når jeg kjørte systemtesten for noen uker siden