Han skal bli polis. Tviler egentlig på det :p
Printable View
Han skal bli polis. Tviler egentlig på det :p
Både kondolerar og gratulerar ;)
Dette er vel uansett ikke stedet å ta det? :p I MIN prosjekttråd :D
Agrostar: Hehe. Litt synd ja, men det deiligste med det hele var å endelig bli snakket til som et menneske, og ikke en ting :p Nå blir det jo masse tid til bilen hvis ting går som planlagt, og da skal jeg få heist ut motor, byttet girkasse og clutch samt masse annet styr, så blir nok dette helt knall. :)
Den basseren du kjøpte, hvor mye betalte du? Kvalitet på den a? Lyst på noe sånt sjøl.. Trenger ikke store greiene, bare noe får å få mer fyldig lyd!! :P
999,- på BilXtra. Var innom å sjekket i stad, og det er akkurat den samme som fra Biltema. Samme specs og alt samt pris. Var derfor jeg kjøpte den ja, for å få litt mer fyldig lyd bare. Men den spiller forbausende godt. Deilig med subremote også :)
Ganske sikker på at den er identisk til hva en kompis kjøpte på biltema. Overraskende bra lyd i en slik.
Hmm.. Biltema ja :P Sikker bra, men for hvor lang stund?
Åsn tror du den hadde funka i sedan ?
Japp. Jeg kjøpte min på BilXtra på Ryen. Jeg tror den vil funke på sedan ja, men da tror jeg faktisk jeg ville valgt å plassere den under førersetet eller passasjersetet. Det er jo ingen hemmelighet at bagasjerommet på sedanene er litt mer lydtette enn STVene :p Det som er greit er jo at den er så tynn at den ikke tar stor plass, og at den har innebygget forsterker, som sparer deg for litt ledninger. Er også ganske deilig med remote til Suben. :)
Er vel meningen at de skal kunne plasseres under setet disse wooferne. En under hvert sete foran burde gi ganske mye effekt også :D Uten å miste noe baggasjeplass!
Er du kreativ kan du klare et bra trykk med noen slike også :D
Tror du får ganske grei fart på sakene med en på hver side i bagasjen, og en under hvert sete foran :p
Men da kan man ikke bruke alle remotene da, for da blir det bare surr :D
Bare lage en switch det ;)
Jeg har nok aldri vært av de som henger utenfor den lokale bensinstasjonen, med speilet fullt av baum ;) Fyldig lyd er det som er tingen. "Dunk, dunk" så skiltene rister blir bare for harry for min del :p
Helt riktig, skilter og alt annet som kan tenkes å vibrere eller lage ulyder må festes godt... KUN bassen som skal høres, ikke noe skrangling :D
Helt riktig, men det blir bare trist hvis man hører skranglinga lenge før du kommer rundt svingen :D
Tru meg, med et løst skilt eller løst bensinlokk, hører du det GODT inne i bilen, ikke bare på basslaget, men over humper og slikt og.
Festa skiltet med silikon jeg, sitter som juling:D
Tviler ikke Ray :p Nei, det som er i bagasjen nå holder for meg ;) Har nok av andre planer som skal gjennomføres først :D
Skal bare spise middag, så tenkte jeg meg ut å ta noen bilder i finværet. :D
Hvor høy (tykk) er den kassa egentlig? Som diskutert, hvis den koster en tusenlapp stykket, må jo en sånn under hvert sete være PRIMA:D