-
Hei skrensmaster bob. skal ordne film av breisladden senere idag
-
Morsomt å se denne på banen. Så ut som maskineriet fungerte bra :) Fikk jo noen flotte breisladder også ;)
Men du må vel bruke litt mer penger på understell? Hehe. Litt mye krengning kanskje :p
Hvilken girkasse tok du død på?
-
Tok livet av en M45, på fullt pådrag i publikumssvingen.. Null bomgiring.. Var antagelig 215 dekkene som ga utslaget :confused:
Satte inn en ny M45 som erstatning, begynte å lage WRC lyd etter 7-8 runder, men denne holdte resten av helga :D
Var nok ett par som trodde jeg hadde lagt dobbelt så mye i kassen som i resten av bilen :rolleyes::D
Turbostian: Hadde blåst en frostplugg da, 3dje giret var helt ;)
Xtwisted: Du mått registrer deg tell slutt ja ;):D Gled meg tell film av breisladd!
Langedal: Takker :) Blir nok bygd litt understell etterhvert ja, men det har vært litt nedprioritert pga motorhavariet og slikt :p
-
høsttrreffet tror jeg det blir lite drikking så jeg får med meg hva du sier jørgen. hehe :P
-
Heahea, ikke lett å være bakfull og i tillegg få med seg ting.. ;) Noen som har flere bilder av vogna ?
-
-
Å dæææven.. Og eg gikk ikke videre i breisladdkonkuransen med den der ? Kansje like greit, sia eg blåst en frostplugg på slutten av svengen da.. Men uansett ?! :D
Og det va nok ikke han Sørlie som kjørt heller, litt forvirra han speakern !
-
Fin kjøring i helga :) Sku til og slå av en prat men du hoppa i biln akkurat i øyeblikket.
Så du la igen en del vatten etter breisladden ja :p
-
Takker Marius !
Hehe, ofte travel mann på sommertreff..! Men det e bære å huk i meg ! =P
Fikk montert ny frostplugg ganske fort etter breisladden, men vart ikke meir kjøring pga grilling og øl.. :D
-
Ska gjøre det neste gang :) Litt usikker på om jeg kanskje kjenner deg fra før? :P Bodd på Mo i 3 år så :)
-
Mulig at jeg har sett deg før en plass, men hvor veit jeg ikke.. Lenge sia du bodde på mo ?
-
Bynner vell og bli litt over 1 år no :)
-
Skjønner !
Har blitt endel pusling med alt annet enn bilen nå, men i all hovedsak er det å finne en mellomaksling fra 740 med M47 kasse som står på tidsplanen, uten denne blir det vanskelig å få inn M3 kassen..! Håper på å slippe ett til treff med M45, da disse har en tendens til å ryke.. :P
Grenrør står rett etter ny girkasse, og har vel det meste av deler til dette.. Må bare få tid å stable det i hop ! Har endel nye bilder som har dukket opp rundtomkring, men disse må lastes opp først ;) Det gledes til Høsttreff på ACR ! http://www.sommertreff.no/Hosttreff/hosttreff-2011.html
-
Høres knall ut :)
Du får ta litt bilder hvordan du gjør det med girkassa. (Jeg har bestilt meg ei slik ei jeg å )
-
kassa passer rett i tunnelen :)
jeg modda org travers, men vurderer å lage ny i firkant stål. kjøpte gummiputer på biltema for å holde den.
spakstell lagde jeg selv, samt en volvo bmw kombo på arma ut fra kassa. m5 hardyplate. fremre mellomaksel fra 740m 47 og bakre fra 240 med m45 mener jeg skal gå :)
-
Hadde akkurat det samme i tankene VolvoR-Sport ! Ikke mange mellomakslinger å oppdrive :mad::confused:
Har blitt endel tanker om understell nå, begynner å forme seg en liten patent på oppstiving av forstilling nå, men er enda litt usikker på hvor god plass jeg har og diverse, det jeg egentlig skulle ha hatt var nye dempere først og fremst.. :rolleyes:
Zeeker: Skal prøve å få tatt noen bilder på ombygginga ja.. Har blitt noen mb med bilder i denne tråden nå :D:p
-
nei, virker som det er vanskelig?? bestefar har en 740 da, haha :D
knivstag osv da? det vurderer jeg..
-
Ja du får sende hit mellomakslingen ! :D
Hjemmebygde knivstag i såfall, forsker litt på fjørstål og muligheter =)
-
haha, send en til meg du ;) eneste jeg mangler for at drivlinja er komplett :p
jaok :) tror jeg handler fra LMR jeg.. komplett med alt :)
-
Ikke like arti å kjøpe alt komplett =P Lurer litt på hvor mye jeg har å gå på med FT rådene egentlig.. Ladder 0.8-0.9 nå og vet av erfaring (ifjor) at det er ett sinnsykt sprang fra 0.8-0.9 til 1.2 Bar, og det frister.. !
-
-
Da er justerbart kamdrev innhandlet, ligger vel å venter på meg når jeg kommer tilbake fra ferie ! Får vel montere dette og koble opp det siste av launchcontrol og slikt før høsttreffet står på timeplanen !
Har vel i grunn en plan om å mappe opp bilen litt bedre og å få ladet på litt mere trykk på neste treff.. Bilen fungerte helt topp på forrige treff, så om forholdene tilsier det skal det ikke være umulig med 1 bar eller kansje 1.2.. :D
-
Justerbart kamdrev montert og justert! Har holdt pauseunderholdning på Røssvoll Motorstadion her forrige helg, kjørte sammen med en Bmw e30 med 591whp.. Morro som fy å ligge 1 meter unna bakfangeren i svingene og kose seg, men fælt å innrømme at den gikk en smule bedre enn min.. Bilen fungerte helt utmerket og har fått logget litt skikkelig hardkjøring.. Muligens litt lite bunndrag for en såpass liten bane, men det gikk på ett vis..
Har lagt om ett par dekk til sommertreffet og fått planlagt litt sånn smått, ser ut til at det blir hevet på ett sett med biltemadempere bak som midlertidig løsning og at intercooleren blir flyttet litt frem for å prøve å få litt bedre kjøling.. Blir vel å koble opp antilag systemet så jeg får folk ut av veien når jeg skal inn mot pitlane også :D
Blir vel også mappet opp litt høyere ladetrykk om jeg får en kar til å være sjofør på bilen, må nesten finne noen jeg tørr å slippe bak rattet også :p
Bør vel ta med en girkasse oppover.. :rolleyes:
-
-
sliter ikke antilag voldsomt på turboen?