har den s60'n, den realcar settet ell? dynamic eller no? Passa egentlig bra til bilen syns jeg.
Printable View
har den s60'n, den realcar settet ell? dynamic eller no? Passa egentlig bra til bilen syns jeg.
244 Turbo 1975. Carbon kofångare,tak,huv,bagage!
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/04/776.jpg
Tipper den Discokula er FIA-godkjent
Faen så stygt.
Kule mopedhjul.
Sendt fra min Note II
er dørsidene (altså inni..) plate? kul jobb isf! men det var et "spesielt" bygg..
De dørsidene fenget min oppmerksomhet også. Hvis de er i stål så må jeg si meg mektig imponert over akkurat det. Resten av bilen var grufull, ble litt hypnotisert av de grønne øynene men følte likevel ikke at det klikka helt.
Sent from my ☆GT-I9100☆ using Tapatalk 2
Den 740n var jo drit tøff!
Sånn bestefarssving andersg skal ha det der!
Tro om Amazonen er kjørbar eller bare en slags "skulptur"? :D
Trenger ikke noe bestefarbøy på min 960-fanger jeg :p
Amazonen er jo bygd i samme stil som dragbiler på 50 og 60 tallet. De kalles gasser. Bare google så får dere se. Spesielt ja, men det har jo bakgrunn i racehistorie.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
vri og bende og husere resten av eksos så slepper man:) men jeg hadde jo eksos tilpasse 7/9 serie genrelt, og med rett tut da så blåser det rett i fangern pga utblåshøle på 965 fangern er jo langt på sida:p
rivd av fanger og satt på org fanger nå, så da er det rakavegen på utblås:)
Åååå er det racing, da er det fint... :p Not.
blir jo litt nostalgi den amazonen egentlig.. Så jeg syntes den var litt tøff på en måte, men syntes de skulle ha fullført innvendig til å bli mer som bil..
Synes ikke Amazonen er fin, men det rettferdiggjør byggestilen at den har røtter tilbake til dragracingen. Heller denne type bygg enn rullende multimedia plastraketter.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2