hadde 215/40-18 på tevo felga,å faen heller om jeg skal ha den dimensjonen igjen, her blir det 215/35-18 som tidligere ja :)
Printable View
hadde 215/40-18 på tevo felga,å faen heller om jeg skal ha den dimensjonen igjen, her blir det 215/35-18 som tidligere ja :)
disse kopiene så jo faktisk veldig bra ut
jeg skal hvertfall ha ett sett svarte 18" :D
Hvordan er kvaliteten? original felgene tåler ganske mye juling
bara køra på, kommer sæljas slut på engång :)
jag skulle lætt køpa flera par om dom kom ut igen :D
på nettsidene til afl eller her på forumet man kan bestille felgene?
fant ikke noen link med nettbutikk her inne..
Nettsidene til afl, etterhvert :)
Kva vekt er det på desse felgane?
Hvem andre ville spurt om det.. :p
Folk som tenker sånn er ikke interisert i slike felger tror jeg :)
Produser i veg seie eg!
Tenker man vekt er nok Speedline og Volk førstevalg. :) Samt noe gammelt TSW.
Er det da kun 18" som blir lagd?
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/01/384.jpg
Har ikke mer å si!
Stusset litt over innlegget til Terje1 jeg også. Det er jo tross alt den eneste godkjente senkingen til 240 han ønsker å bannlyse.
Kan jo svare med at det blir morro når lesjøfors og ballongdekkgutta kjører forbi mens de vinker til blodsenktrøndergjengen som får hjelp av polisen til å demontere skiltene sine på en eller annen utkjørsel;)
"allt" går å få godkjent.
Når det gjelder senking eller ombygging generelt er det skuffende få som setter seg litt inn i veitrafikkloven og skriver seriøse søknader.
Har selv fått igjennom både det ene og det andre(på papiret)
uansett,du skjønner vel hva jeg siktet til.:)
Var bare et ordspill på hans utsagn om at "her oppe i trøndelag" osv., ikke ment som noen generell fornærmelse av trøndere;)
Men uansett så mener jeg det blir feil å slenge dritt om folk som gjerne vil ha bilen sin i godkjent tilstand og slippe å få hakeslipp når de ser en teknisk kontroll etter veien.
Er fint med litt mere senk enn man får godkjent , det er nok alle enig i,men det er ikke noe å gjøre med det på lovlig vis.
Har til gode å se noen dokumentere at de har fått godkjent mere senking enn Lesjøfors 35mm senkefjærer. Motbevis meg gjerne, tror det er mange som er interessert i å få vite det om noen har fått det til.
Nå blir vi vel sikkert skutt for å diskutere andre ting enn disse jp hjula.
Men Ja,jeg har søkt om å bygge om til justerbare fjærbein selv.
og JA jeg fikk positivt svar på den søknaden+at jeg kunne senke mer enn 40 mm også.
Men bilen ble solgt før den ble ferdigstillt.
nok om dette,ser fram til det går å få kjøpt disse hjula :)
Jeg burde ha skrevet slenge dritt i anførselstegn, var slik det var ment i alle fall. Du burde legge ut søknaden din med svar fra BT, tror det er MEGET interessant for mange her inne.
Men back to topic. Hvilke av JP-kopiene blir finest på en sølvgrå 242? Er litt usikker. Synes de med svart senter er fine men tror egentlig de i sølv blir finere på bilen.
Kommer helt ann på dekkmerke igrunn. Noen 225/45/17 ser rimelig ballong ut, er helt sant det, men det kan 215 gjøre også. Funker selvfølgelig andre veien og.
For å gjøre kål på den dekkdebatten. stor sideprofil er stygt, uansett hvordan du vrir og vender på det, og det ser enda værre ut om bilen ikke er senka nok.
215-40-18 er pent.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-a...87_5695547.jpg
215-35-18 er pent.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-...2_489626_n.jpg
225-45-17, som Eiker blir/ble levert med, er grisegrelt. Framme satt det 215-40-17.
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/01/405.jpg
syns hjula på 945 er for smal og for liten profil. ble kanskje i meste laget med dekkstrekk på den :/
vad ni æn spekulerar i så ska 8,5 iaf ha 235 før att få en bra form på en obreddad bil :)
Skal LETT ha slike i 8,5x18" forran å bak på min 242 :D
Det vet jeg veldig godt, men når du går såpass hardt ut, og snakker om andre som nek, kun fordi de har annen dekdim og fjærer enn hva du selv foretrekker, så kan man ikke forvente annet enn at folk stiller spørsmål ved det du sier.
Uansett: har på følelsen at disse blir de nye Eiker/ala super DTM. Eller hvitblink for den sags skyld. Men fine var de, og tøffe i svart.
folk kommer til å tro at 240en er levert med slike felger siden alle har di :P hehe