Så veldig bra ut ja, ekte vare.
Printable View
Bare å starte norsk nettbutikk! Mye penger å tjene på det skjønner jeg hvis man har en garasje med plass til å ha litt deler på lager :).
Da blir det litt skruing denne uka, da jeg ikke er i form til å trene, men i form til å skru :p
Står på bukken til svigers å skrur, å bruker bilen til kjerringa :p Kjekt :D
Jeg vil se en slik film fra Kongsberg. :)
Kan sikkert bytte ut japsedama med ei anna snelle. :p
Får slenge dama oppi der da :p
Hehe ja :p
Da har jeg begynt å bytte foringer foran :) Tok bare den ene siden i dag, bilen står på bukk over natta, også tar jeg resten i mårra. Orker ikke stresse å jobbe akkord :p
Det blir mer penger av akkord! :p
Ikke på egen bil. Da mister det kosen, om man stresser. :)
Fikk HKS dumpen i dag :)
Skru som en galning. Vil høre den på søndag. :)
Hæhæ, skal gjøre siste rest i dag :) Spørsmålet er om jeg får tredd overgangen til HKS på røret til dumpen jeg har nå..
Det MÅ du. Ellers!
Da har jeg fått bilen på veien igjen :)
Ble meget mere behagelig nå, mye tightere styring :)
Og artigere poffing?
Tja, hvis du ser på den filmen med hu kinadama, så er det den nummer 2 der. Meget høy lyd da :eek:
Nice. :) Får vel høre'n i morra da. :)
Skal du prøve banen?
Nei :p
Hvorfor ikke? Er jo gratis jo? :)
haha ja kom deg utpå å vis hva 940n er god for :D
Stiv aksel, kommer meg ikke framover da :(
Joda, se på lastebiler og traktorer! kommer frem til slutt de! så kom deg utpå i morra :)
er jo det i kongsberg. sikkert derfor han ikke kommer :D
Står fast i bakkene opp fra sentrum og mot Drammen :p Får se om jeg skal utpå, er jo sikkert ikke moro med original bil :p
Off.. Snø i oktober.. Da hadde jeg virkelig gitt opp!
Går vell bra med de kinesiske traktordekka de kjører rundt med i kongsberg områdene :)
men er vell snø noen steder i kongsberg(har jeg hørt eller lest noe sted :D)
men sånn seriøst? hvorfor skal du ikke utpå?
Jeg har 0mm mønster og åpen diff. 13c og JT. jeg har en unnskyldning. hva er din? :D
Gikk da etpar runder din au.
Fet lyd i dumpen da. :D
Jauda, den gikk den, men har fått bevist at noe må gjøres med understell ihvertfall :p Må få den litt lavere, og ihvertfall et svært krengehemmerstag foran :p
Vinkelsliper eller coilunder? :)