begynner å nærme seg datoen for neste treff nå... er folk begynt å bli klare for det??
begynner å nærme seg datoen for neste treff nå... er folk begynt å bli klare for det??
Tror det blir c30 jeg da :D
S70 Turbo, med div. feil ;)
Jeg dukker nok opp, med V70 i maks vintermodus og muligens uvaska stand... Spørs om jeg gidder å få frostbitt eller ikke :p
Sant som du sier, men i under 10 grader blir det fort kaldt selv om man har bøtte med varmt vann :p
Har vært ute med CID Og knipsa bilder i kvæll, se om Det blei no bra :)
Åssen er interessen for ett fototreff til våren? Hadde vært konge å kunne kombinert med ecentuell banekjøring ;)
Eg og skal prøve og vere der..
er folket i modus for treff nå da?? får be værgudene om greit vær alle sammen;)
Jeg er klar for å ta en litt bedre titt denne gangen ;)
Drar til romsdalen idag, så må nok stå over, desverre :(
Er klar som ett egg nå!
Vurderer å beholde sommerfelgene på frem til søndag bare for å ha noe å vise frem xD
Er vel ikke akkurat fare for snø i Bergen enda uansett :p Kjørt med vinterhjula i over 2 uker alt jeg men... Kjørte over fjellet, og da kan man trygt si at jeg var glad for at jeg skifta hjul :p Gidder ikke bytte tilbake heller :D
Det er jo sant! Men tenkte akkurat det samme ifjor, og da gikk jeg på skolen i flerfoldige plussgrader, og når jeg kom hjem så var det klink is :p
Skal prøve å komme innom på treffet. Må jo vise frem min svarte 96` 940 med elektriske skinnseter fra 960. Har ikkje begynt å oppgradere den helt ennå, men det kommer vel når vinteren forsvinner igjen.
jeg er klar som bare det ;) blir en liten innvendig shinings på bilen før treffet
Bare si når og hvor.
Kan nok ta en tur innom etter å ha lagt inn endel timer på nye lokalet ;)
Må nok skru på bilen min denne helgen og. Er en del som må reparerest etter innbruddet :(
jeg må kanskje haike med noen, bilen blir sannsynligvis vinterlagret i helgen...