Tenke eg ska begynde på bakfangern til slutten av veka.. har tentamen på tirsdag. må lese 3 bøker på 200 sider. teikning og dukumentasjon, tekniske tenester og produksjon..... huuuuuuuuuufffsa
Printable View
Tenke eg ska begynde på bakfangern til slutten av veka.. har tentamen på tirsdag. må lese 3 bøker på 200 sider. teikning og dukumentasjon, tekniske tenester og produksjon..... huuuuuuuuuufffsa
Haha, deilig med sommeferie må jeg si! :)
!!!!!!!!!!!!!!
Tverrfaglig eksamen på torsdag, kvir meg veldig! kan ikkje akkurat sei at eg har so god peiling på alt me har vert gjennom :p
Stå på, er vel snart tid for oppkjøring?
er nok det ja :D! skal ta teorien dinna veka, so får me sjå kortid eg ska kjøre opp :)
nopp.... har snart lest ferdig 260 sider i tekniske tenester :)
endelig klar for sommarferie, med mindre eg kjem opp i muntlig.. men det skjer jo ikkje, håpa eg :)
var å bestilte lakk i dag, så det blir nok lakking av bakfanger neste veke :)
satsa på bli ferdig med lakking av bakfanger og kanaler neste veke, so gjenstår det litt på innsida. førarstolen ve ikkje rikke på seg. vertfall glad for at den står på det bakerste stille sidan eg er 1.88cm høg :)
Fortell prosessen du går gjennom når du lakker da.
Etter du har pusset ned.
Hvilket pussepapir har du til slutt?
Hvor mange lag med grunning, og hvilket merke?
Pusser du på grunningen etter du har lagt den på? Hvilket papir?
Hvor mange lag med lakk? Pusser du etterpå, og med hvilket papir?
Hvor mange lag med klarlakk? Våtsliper du lakken før du lakker? Hvilket papir?
Har lyst å begynne på min snart :p
Lakke speil og nye skjermen.
uhm... eg brukte berre 180p på dei to første laga, slik at lakken henger skikkelig og 2 lag med klarlakk. det første våtslipa eg. det gjor eg på skjermen men ikkje på speglane.. :)
må legge til at brukte primer og :) 2 lag, første vart nesten pussa heilt ned, og det pussa eg so vidt, berre lagde nokon "riper" slik at lakken sitter :)
går fremdeles å venter på lakken.. hadde det ikkje vore for at eg har 40 i feber, so skulle eg ha klargjort fangern for lakk dinna helga. sjukdom er noko skit!
Menmen, ska ikkje la meg vippe ta pinnen av den grunn :)
Ja, sjukdom er nåke skit, det er heilt sant. Du får nno ha god bedring då.
takk :)
var inn på bil-xtra i stad, og det viser seg at lakken kjem i måro :). så det blir ein rød bakende å sjå på fredag/laurdag :)
Looking forward to it :D
Gleder oss til resultat. :D
sjuka er borte og eg fikk gjort noke i dag :)!
tok av bakfangern og stiva av og sparkla lista oppe på fangeren :)
fekk ikkje tatt noko bilde tyverr.. :) Men det kjem vell i måra.
Her er bilde eit bilde av skaden som eg tok for nokre veker sidan.http://forum.vccn.no/img-dump/2011/06/150.jpg
Hvordan klarte du å få til det? :eek:
har ikkje peiling egentlig.. pøbler sikkert :)
Ut med hagla!
nei, her lyte det potetkanon til!