skjedd noe mer?? digger dette her ass!!
Printable View
skjedd noe mer?? digger dette her ass!!
Lurer på det samme!:)
Svarer for Erlend:
Joda, det rusler og går. Resevehjulsbalje er sveist inn, og bakskjermen sparklet ferdig. Erlend er veldig flink, og veldig nøye. Problemer med bruksbilen har gjort at dette prosjektet ikke har kommet så langt som ønsket dessverre.
Skal snike meg ned i verkstedet etterpå å knipse noen bilder av hvor langt han har kommet! :)
Har ikke fått med meg denne tidligere, men ser jo ut bra ut dette, har det skjedd noen siden sist?
Hehe, har egentlig ikke fått gjort så forferdelig mye siden sist :)
Her er treskinga akkurat over og pløyinga står for tur. Fattern er på jobb, så er jeg som har styrt hele treskinga, tørking av korn og nå pløyinga.
Mer jobb enn de fleste tror ;)
Men skal ihvertfall få lagt på litt fyller på bilen, for er ikke så forferdelig lenge til bilen er klar for lakk :) Må bare få bruksbilen gjennom eu-kontrollen, men sliter med litt høy co.. :/
Begynner egentlig å tenke på å få leid et verksted etterhvert, for er ganske lei av å skru ute i kulda :)
Tøft prosjekt, bra at noen redder slike klassikere :)
Holder du til på biristrand?
Ålreit nok utgangspunkt ihvertfall :)
Bodde på Biristrand frem til i fjor sommer, men flyttet til Skogbygda i Nes :)
Du Erlend du erlend.
Kor det blir de her? Lenge sia oppdatering nu..
Litt morro og ha 242 av samme årsmodell som din :)
Ja, veit det er lenge siden siste oppdatering :(
Får gi meg selv et hardt spark bak snart, for skulle egentlig ha fått pusla litt med den igjen kjenner jeg :)
Hehe, jada, var det jeg og tenkte på når du handlet din ;)
har du mista knisten helt for biln? har skaffet meg 242 av samme årgang men med myyye mere rust
Heilt dødt her?:/
Tror ikke Erlend har rørt den siden han kom hjem fra Sørlandet for tre år siden. Men planene er nå der enda, men han har vel nok annet å drive med foreløpig ;)