Fått heteslag stakkars mannen ;)
Fått heteslag stakkars mannen ;)
Fordi det er helt usannsynlig, og kommer som julkvelden på kjerringa? :p
Men er det sant altså?
No picture, didn't happen.
Haha nei den er nok ikke solgt:P Står fortsatt å ruster nede på verkstedet sammen med resten av skramlet hehe:D
Men er litt fedup av et vist firma som blir forkorta med RSI som faen meg har verdens DÅRLIGSTE kundebehandling. Råder ingen i verden å kjøpe derfra. Greit, SPM veiva koster 10 000 mer. MEN DU FÅR DEN IALLFALL!!Gaaad, det måtte ut av systemet:confused:
Skål folkens! :d
Jeg bestillte faktisk det spakstellet fra RSI! Tok 2,5 mnd til de svarte, men når de først svarte hadde jeg det på døra etter en og en halv uke.
Bra du ikke solgte, hadde kommet til å angre
skåååål:P
Er det noen som har fortalt dem at de suger små innvandrer baller?:)
Jeg har to stk mails som jeg trur gir dem et ganske godt inntrykk av mine meninger for å si det sånn:p
Hehehe. Jeg sa bare når jeg bestillte spakstellet at de skulle få en sjangse hos meg for å motbevise ryktene sine..
Ja det kan tenkes:P
Jeg har bevis på at dem er klar over at de har dårlig service:
This is my first post on turbobricks. We have the cranks in. We have done a poor job communicating amongst ourselves at RSI as to who was handling the next steps for the group buy. At this point I will take responsibility for us not doing anything and offer my apologies for the crappy service. Tomorrow, Saturday, afternoon I will be at RSI and work on the emails to you regarding monies and any other information. My belief is you are all using our email info@r-sport.org to communicate with us. Going forward we will be timely in our email response. It doesn't matter how good the products are if we don't get them to you, do it in a timely manner and communicate current information. Please accept my apologies. Finishing up your orders and getting them shipped is my main focus.
Portland, OR 97211
mitch@r-sport.org
503-408-6573
Å var du på skogen idag forresten Joakim?
Ja da var faktisk delene på vei mot New Jersy. Så regner med jeg har delene 2. august. Med mindre flyet styrter:P
Ja, jeg var på skogen på sønda'n ja!
Står her og hører på pjattet til frua..
http://milfhunter.no/vccntreff/IMG_7947.JPG
Typ blå genser?
Jasså ja, du som gikk sammen med Ole eller? Da møtte jeg deg forran den lyseblå 242'n med 16v maskin fra VS.Motor isåfall:p
Tja, njaah. Baade og Joakim. Tok 2,5 mnd for jeg fikk svar paa den mailen, men 1,5 uke naar de forst sendte den.
Lagt til;) Ikke det at enn ser så jævla mye mer av meg inne på boka enn her inne men:rolleyes:
hehe, sky liten sjenert skolejente du..
Yes helt klart jeg er;P Du får ta deg en tur da vettu som du har sagt:D
Men igår så satt jeg igang med å slå vekk gulvet der 245'n stod. Fant ut at det var greit å få det unnagjort så enn kan stabble biler litt annerledes å ikke minst kunne rulle bilene rundt uten å måtte bukke opp.
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/07/2087.jpg
Ikke at det her er den tråden med mest pissprat uten å kaste noen av di andre gutta på ilden. Men er forsåvidt enig i at enn kan ta sånt noe på andre plasser;)
Slå bort sier du, pigger bort? støpe ny såle også, eller ?
Nei her er det rå muskelkraft som gjelder. 3 mann med slegge å spett;) Gulvet der har blitt støpt over et annet gulv holdt jeg på å si. Alt har vært på et plan å åpen løsning. Så ble det murt opp veggene jeg slo ned helt først og gulvet hevet .
Eneste er at det har blitt pigga opp ei renne fra sluket ved porten å opp til sluket vedsiden av hyllene for å få lagt ned avløpet i det nedre gulvet. så må bare få støpt igjen det.
Aha, da er'e jo muligheter!
Ja jeg er redd for det. Er fint å ha alt klart når jeg skal begynne å bredde bilen osv så jeg slipper å flytte for mye på den når den er kappa i beter.
Mini update på at motor delene har kommet seg trygt til lager depoet til JetCarrier i Linden NJ. Så virker som om alt er etter planen å jeg har innmaten mandag til uka:D
Å ellers så lurer jeg på om jeg kanskje klarer å få vekk resten av gulvet imorra sånn at jeg får spyla unna å mala veggene ned å kanskje støpt igjen der de har pigga opp for avløpet.
Fått slått å kjørt vekk resten av nedre del idag. Håper været holder seg imorra så jeg får tatt resten. Ellers så ser jeg at veiva osv har blitt sendt avgårde på fly til norge allerede. Så kan hende jeg har det før helga:eek:
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/07/2241.jpg
Må koste noen kroner å sende slike ting med fly? :)
Nja det får jeg jo se iløpet av uka når jeg får fakturan :-/ Men heller det enn å la det ligge å dyppe i på sjø'n i 2-3 uker. Det er ikke akutelt:P
Hehe, den som venter på noe godt vet du.. :p
Ja helt klart;)
Nej men ut fra pris lista så er det ca 1200 spenn i frakt + moms. Men men, verdt det mtp frakt tid kontra båt.
Det er vel kanskje det, du har vel ventet lenge nok også..