må ta og få skilt no! bør ikkje reg reimabytast og? synst eghuska.... :P
Printable View
må ta og få skilt no! bør ikkje reg reimabytast og? synst eghuska.... :P
fått time neste fredag! om regreima ska byttast eller ikkje får dei bestemme på euen!
Kjem snart bilde av snowcap :)
naaise... blir fett med snowcap, men på euser dei ikkje på reg reim :P
Pen den bilen din :)
Ser ikke på regreim som dream-machine sier. Anbefaler å bytte om du ikke er sikker :)
vart bytta i 04 på 145000 no har den gått 213000, så det e snart på tide :)
Da er det på tide ja :)
har ikkje gått so langt, men det e begynde å morkne etter so mange år :)
Er den begynt å morkne ville jeg byttet asap!
Biltema sin er billig og grei. Mener den jeg kjøpte til min er levert av onninen. crazyclomp kjøpte til a-motoren sin og fikk en fra goodyear eller noe :p
Er ikkje sann morkna at det er ille, men det kan begynde :). Takk for tipset ;)
Du skader uansett ikke motoren om den ryker så det er ikke brå hast.
Det er sant, ja. Det er vel diselmotorane som lir skada av det, pga høgare kompresjon. dvs stempelet går lengre opp og knuser ventilane, trur eg. Eller tar eg heilt feil?
B230K tar skade pga flat topp og forbrenningsrom i stempler. Ellers er det veldig mye moderne alu motorer som tar skade.
long time no seabiscuit! Fekk snowcappen på laurdag, men då va eg litt i farta, so fekk ikkje tida til å ta bilde, og søndagen va eg ganske langt nede.. :)
men no har eg vertfall pussa den cappen, og den er klar til lakk :D.
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/417.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/418.jpg
Det var no litt fint å ha han svart og, viss du lakkerar han raud so viser han ikkje so godt, men du får gjera so du vil, eg kjem sikkert til å sei nåke ant når eg får sjå han ferdig lakkert.
jeg syns sort snowcap ser best ut på rød bil :) men smaken er jo som baken :p
Eg trur g er enig med deg, 1janeinar, raud bil med svarte lister og kanskje sånn snowcap er veldig fint, personleg ville eg hatt han svart trur eg, men lakkeringa av støtfangarane likte eg, det gjorde heile bilen MYKJE finare.
Eg trukje eg har sagt at den skal vere raud... hehe! men eg synst ikkje lakken som var på no var så fin, så eg har tenkt lakke den svart :).
Men først må tenke ut ein måte å feste den på. 6 av 8 klips er der, men syns det laga litt klirrelyda når ein begynde å kjøre. kanskje eg skulle ha limt den fast?
Åja, men eg har heller ikkje sagt at eg trudde du skulle lakka han raud, eg har berre sagt at eg heller ville hatt han svart. :p Men det var no bra at han skal vera svart sjølv om det sikkert hadde sett bra ut å hatt han raud og. Svarte ting på raud bil pleier bli fint, og spesielt når det er Volvo.
Vi får sjå korleis det blir :)
Gjør hva du selv vil du, hobbymekk :)
Det er ingen andre enn deg selv som skal bruke denne bilen, og er ålreit at man gjør det man synes selv er best med bilen.
Om du vil lakke snowcapen rød, ikke la noen påvirke det valget.
Skikkelig rød og fin bil iallefall :)
Har tenkt å ha den svart.. men om det blir mattsvart eller blanksvart veit ikkje eg enda :), må ha noke som bryte det raude vertfall :)
Eg foreslår å ha han omtrent lika blank som dei andre svarte detaljane på bilen, viss det ike er vedig stor forskjel på kor blanke dei er.
Ville hatt den mattsvart eg då, men det er mi meining. :)
Er liksom litt fint når resten av bilen er rød og akuratt den gjenstanden er svart. :D
får prøve å få samme farge på snøcapsen som det er på turbogrillen :)
Det blir sikkert bra ja.
Ska kjøpe noke lakk på torsdag for då skal eg til Eid å ta teorien....
Håpa du ikkje stryke då
håpa jaggu eg og!!!!!!
få den snowcapen din i samme mørke farga som du har på listene dine. Da ser det mere "helt" ut og du bryter ned rød farga :)
Vi får sjå ka som skjer :)!
Fekk tak i prøveskilt i dag, så da blir eu på fredag, deretter forhåpentligvis skilt og så full tank! :D
Dæggærn, la nettopp merke til at jeg satt på MO5 og ikke MO6.. Jaja :)
Lykke til på teori'n da, blir nok artig å øvelsekjøre med denne ja!
Jeg må få øvelsekjørt en del med min måneden her au! :D
syns det vart fint med mo5 :)
OT: Vurdera å kjøpe meg ein vinterbil. Ekke en volvo gitt, men faen, dei tar seg fram dissa :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/07/614.jpg
Fint med litt variasjon. :)
Hadde ein gong ein Toyota Tercel 4wd, den var god på vinterføre gitt!
Kjøp deg ein annnen vinterbil!! Den der er vel heller ikkje servo på? :P
Isåfall blir da ein "vanskelig" vinter for deg