Hvor og når? Jeg tar kanskje en tur innom...
Printable View
Hvor og når? Jeg tar kanskje en tur innom...
vil tro det blir på arenum som vanlig... vil tro rundt 6-7tiden blir bra jeg...
Eg må prioritere litt andre ting denne helgen. Så sorry!
må jo komme å vise trynet du og...
kortid sier vi oppmøte??
Må si det ble ett labert oppmøte i kveld!! men var kjekt fordeom, vil jeg påstå!!
vi var hele 3 biler....
mangen fra øyen som feiget ut...."kremt,kremt":D
men vi fikk no tatt noen kule bilder av bilene da...
Det e sant. sier vi prøver igjen en dag!!!!!! og så MÅ vi justere lysene på bilen din Cato ^^
Ja, var dårlig oppmøte her..
Men det var kos med litt pisspreik :)
jepp kom nåken pils i veien for vår del! kommer sterkt tilbake neste gang... kunne jo funnet ein dato for neste treff allerede no, så alle får det med seg??
ja bare å komme i gang å finne ut når dere har tid...;)
helgen den 8,9,10???
burde vel gå fint...
ka meine folket fredag, lørdag elle søndag??
Søndag litt utpå dagen kanskje? Da har som regel folk ikke noe bedre å gjøre :D
ja sei søndag kl 6? på Ikea Åsane???
høres fint ut for meg....
da er det berre å sette ut rykte til alt og alle som kjøre volvo
Mulig jeg stiller med 142n på prøveskilter da..
Skjedde med treff på Eikås i år da?
Eg stille... Endelig kom da på ein søndag :)
Stiller jeg og;)
de e velkommen!!! berre å ta med kjennsfolk også... for å leige eikås må man være ein klubb. og me kan ikkje leige under vccn som eg har forstått det, så blir litt vanskeligt....
Vanlig norsk landevei duger vell plenti til tullekjøring skulle ein tru
Jeg for min del er i Oslo på den tiden, så på søndag tenkte jeg å ta turen til Gardermoen for å få med meg det som skjer der:D
Ingen problem å leie eikås, men man ser jo nå hvor vanskelig det er å stelle i stand.
Folk sier de kommer på ett treff her, men når dagen kommer stiller bare 3 av sikkert 15stk.
Jeg har ingen planer om å leie eikås en dag for at alle sier de kommer, og når dagen er kommet står plutselig jeg der nesten aleine. Altfor useriøst med kun sånne små lokale banekjøringer med mindre folk vil betale en del for det og helle kjøre til bilen ikke går mer :P
me snakka med eikås då sa de me måtte være ein klubb for å leige bana, men kansje de berre ikkje ville leige ut til oss... he he. men er jo berre å lage forhånds betaling og får du ikkje inn nok peng blir det ikkje kjøring. treng jo ikkje meir enn 10-15 biler for å få ein ok pris pr stykk....