største problemene med bgk kjøringene på eikås er blodpris, for mye regler og ikke minst att di kjører banen feil vei...
største problemene med bgk kjøringene på eikås er blodpris, for mye regler og ikke minst att di kjører banen feil vei...
De kjører samme vei som BDT kjører, men er vel raskere å kjøre andre veien om man jakter rundetider, men blir jo samme for alle uansett :p
Rett vei er samme veien som de bruker i motorsport sammenheng, altså, mot klokken på bil/rallycross og med klokken i gocart ;)
Vet ikke hvordan de kjører i Drift....
rett eller feil vei.... Eg og Ove B stikke no bort å prøve litt... Sparco stolen skal skrues på plass idag. :)
liker ikkje å kjøre på bgk treffa men siden det e de eiaste bane kjøringe som e på vestlandet har me ikkje noko valg..... så meg og jan egil stiller....
nok offtopic for en stund kanskje??
Uansett, nå er det ikke lenge igjen til neste månedstreff :)
Stemmer det, er bare noen uker til.
Skal bli fint å endelig kunne stille med bilen min ;)
Volvo og Saab treff burde virkelig være en god ide?
Skal vi ha et lite treff til helgen i tillegg?
kunne joprøvd å engasjere saab turbo klubben for å få litt bedre oppmøte på treffene våre... er jo svenskt det og såburde jo gå fint... kjenner en i klubben så jeg kan få til å spørre om det er noe interesse for noe sånt..vet de har en 960 ambulanse som de pleier å sitte i på treffene sine...:p
bgk treff er en vits.. kan sammenlignes med stalin.. fikk for noen uker siden text fra en i klubben om at de skulle arrangere street race i os og at de skulle sperre veien og holde utkikk etter purken.. glad jeg ikke meldte meg inn der og at pengene går rett i klubbkassen og brukes på de som driver kluben sine biler..
da har jeg snakket med en i saab turbo klubben så får vi se om de kommer eller ikke...:rolleyes: