Hakke sett en eneste 940 med dissa felgane jeg men?:rolleyes: Blir pent med blanke felger mot den mørke fargen.
Printable View
Ser jo trist ut med grå felger på mørkb bil..
Ja, uff, trist med grå felger på mørk bil..
http://i8.photobucket.com/albums/a16...alshoot007.jpg
:p
Haugerud: Jeg mente SuperDTM, og om du legger godvilja til, så er det ikke SÅ store forskjeller til SuperDTM fra de felgene ChrML viste. :)
Men, felgdebatt er evig. Godt man har forskjellig smak. :)
Fant et bilde av da du tjuvlånte felgen min rett etter at multilinken var montert :rolleyes:
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/02/1683.jpg
Det fylte fint ut mot kanten!;)
ser litt penere ut en det gjør forran :D men man må jo kunne svinge i dumper også
det kan være en fordel ja!;)
Da har jeg bestemt meg for felger!
Det blir 18 x 8" "kompomotive" (MIM Champion) felger i grå :D. Skal hente de 17. Mars med dekk. Gleder meg! :D
grattis :)
Blir det noe skikkelig dekk da? :)
Er jo stikk motsatt av det du ville ha, men tror det tar seg godt ut:D
Er billige dekk, men de er visst ganske bra ifølge han på dekksjappa. De hadde visst prøvd dekka og de satt overraskende bra på veien og støyet lite, så får se :). Prøver med det i første omgang, hvis de ikke er bra så blir det bedre dekk foran så får de andre bli børnedekka :D.
Åssen dekk da?
jeg vil også ha compo!
er de nye eller brukte? rimligere enn hva rallybutikkene skal ha for de?
Var det ikke grå som var så jalla på mørk bil da? :)
Jeg som syntes det. Heller ikke jalla. Bare litt trist farge. Jeg ville gått for chrome :)
Jalla, asså, lite ønskelig da, eller hva han sa. Mtp ikke nyshinet bil hele tiden :p
Nye. Var sinnsykt billige. Motorsport felger som de kallte det, litt lettere enn vanlige felger og tålte visst sinnsykt mye. Fikk høre noen historier fra en her i byen som hadde hatt lignende felger fra samme merke som hadde vært i en del kanter og smell og de var merkelig nok helt runde enda :p.
Var litt bekymra for at det kan bli litt grått og trist når bilen ikke er nyshinet til enhver tid, men er jo rimelig lys sølv på denne så tror ikke det blir noe problem. Isåfall hvis det blir noe problem blir de byttet ut til neste år, kosta bare 7300 kr med dekk, kan jo selges for nesten det samme da felgene utgår ;) (hvis jeg ikke ødelegger en av dem beyond repair :p).
Hehe, egentlig litt tilfeldig/impuls- kjøp :).
Greit å ha dyre dekk foran så man slepper en del støy og får godt veigrep. Bak så kan det være greit med en mellomting. Ikke noe DRIT- dårlig, for da bare sklir man rundt uansett (spesiellt på vått) uten å trenge noe motor, men det beste til en akseptabel pris.
Håper du gikk for rett profil og ikke traktor dekk denne gangen :)