tippa dere vart stoppa og at du mangla ein E i sertifikatet
Printable View
tippa dere vart stoppa og at du mangla ein E i sertifikatet
Og fikk en KJEMPE bot?:D
En 240 har vel ikke lov å dra en 240 på tralle heller, uansett om du har BE, C1, eller hva du enn måtte funnet på?
hey hey hey!! nå må du passe på gutt:) ingenting slår denne drittbilen her! :) 240n fikk en smertefri tur nedover og oppover med hengeren.. desto mindre jeg kan si om kodjas smerte...
huff, føler synd med denne karen.. ligger en forbannelse over kodja, så lenge han forlater huset........
Det er vel bare enkelte som bare har det med og være er på feil sted til feil tid noen ganger...
Ser da ut til og bli en grei doning dette Øystein. :)
Hva skjedde?:o
har heller ikke fått med meg hva som skjedde så kan godt dele det med oss :p
Ble vist stoppa og fikk seg en bot for å ikke ha lov til å kjøre bilhenger tror jeg.
den er lei, men rart dem kom seg tilbake for det resulterer ofte i kjøreforbud ? en kamerat av meg var å henta en golf på en henger å han hadde ikke BE så han fikk beskjed om å endten få noen med BE til å komme å kjøre eller sette igjen hengeren der å kjøre videre
Er nok ikke umulig det nei..skulle visst være masse kontroller i påska
Vent nå bare på Kodja dere :)
Går det bra med deg Kodjebass, du har vel ikke gått inn i en angstnevrose eller noe sånt? Vi er bekymra for deg på forumet vettu... :)
de fleste her venter i spenning på hva som skjedde.
Nesten litt påskekrim dette :p
Fikk dette til svar da jeg prøvde å forhøre meg: "æ vart hyra t cia så har taushetsplikt på alle plan ang saken. ber dæ kontakte min presseansvarlig i d hvite hus" Hehe :p
jeg vet alt å allting jeg ja, da min stakkar 240 kanskje hadde en god del i saken å gjøre:P
Da vet du hva du har å gjøre! Spytt ut ;)
si det!! :p
Trur saken ligg i at 240' kanskje ikkje hadde lov til å dra so mykje :p
Stoppa > ikke BE > overlast > ikke nok sikret = spasere i 3 mnd ????? :rolleyes: :)
Kortløs eller? Hva skjedde? Fortell, fortell!
nå er vi nyskjerrige hele gjengen :p så fortell nå :D
kodja SIII D DAAA =)