Haha 3-veis er det fram og tilbake og opp, men ikke ned da?
Printable View
Haha 3-veis er det fram og tilbake og opp, men ikke ned da?
har ein 240 med vipp på luka..glassluke, ettermontert hos ett takluke firma av ett slag...trodde det nesten var orginalt ettersom det er ein 93mod, men er nokk ettermontert ja...vae såpass bra tilaga, at kun bryteren avslørte alt..passet ikkje heilt med resten av knappene i konsollen...(eletrisk luke ja)
oki, ja nei tenker på originalt 200 serie tak ja med vippeluke :) ikke webasto luka som du sikkert har :) de skal være veldig bra, men er ikke den jeg tenker på :)
okei, så det er selve takplata eller er det bare selve luka man bruker om da?
om man ikke får det bra med å bytte bare luka så dropper jeg det ja :) vil ikke risikere noe svakheter i luka med vann eller noe slikt lekasjeproblemer eller da formen skal bli snedig :)
har hørt noe om BMW E30 luke i 240 trur det var terje1 eller noe sånt som prata på det den er elektrisk å går sånn som du vil.
tja da har jeg en trist nyhet for bilen sin del... eller da NOK en ting som potensielt kommer til å sinke prosjektet...
jeg ble i dag oppsagt på jobben ilag med 5 andre pga "nedskjæringer i Netcom"... snakker om timing... så om noen har jobb så si fra. jeg jobber både SVART og i papirmessig dagslys :)
fint å få den beskjeden på mårran gitt... og det til tross for at vi er avdelingen som drives best.. gud bedre jeg synes synd på de 2 som sitter igjen som skal jobbe for 4 på vår avdeling og de 2-3 som skal jobbe for 7 på en annen avdeling i trondheim her... jess da... Netcom satser hardt på å miste kunder og tilfredshet\kundeoppfølging gitt...
kjipe greier :/ men det dukker nok opp ny jobb plutselig :)
Sånt er kjedeligt:(
Kjipt med tanke på jobben, Jobber selv i elektrobutikk, å er en aktiv selger av telenor abo's. Men selv jeg grøsser når jeg kommer til Netcom sitt idiotiske system, gjør du noe feil å må snakke med Netcom via tlf, så er det et realt helvette :P
netcom systemet er skikkelig enkelt å gjøre noe med så lenge du har de tilgangene jeg hadde :) så selve løsningssystemet er ikke noe i veien med... kun personalet som skal styre skuta. kan vell med hånda på hjerte si at jeg tror Netcom i trondheim har skutt seg selv hardt i fot,kne og lårhals... for dette her kommer til å få store ringvirkninger allerede ganske fort tror jeg!! har i alle fall vært et par spennende dager nå med mye tanker og styr rundt hva man skal ta seg til i den nye hverdagen...
leverer vell aksepten for sluttpakken min i morgen nå tror jeg så da blir det 4 spennende mnd med full lønn og traske hjemme og lete jobb... men skal søke jobb på volvo her i byn nå i alle fall. var en spennende stilling ledig fant jeg ut i går! så får se hva resultatet blir. hæler ikke å gå å traske hjemme dag ut å dag inn i alle fall!!!
Kanskje du er intr i et styreverv i VCCN? Klubben trenger engasjerte folk i styret :) Ikke så godt betalt, men du får være med å drive landets raskest voksende Volvo-samfunn :)
surt det med jobben da :/ btw hvor er den andre avdelingen i trodheim?
får ha lykke til med jobbsøkinga da ;)
ja surt, enda bra jeg ikke var aleine, det ville vært verre!! men nye muligheter åpner seg bare man finner seg noe nytt asap. hadde vært genialt. hater dødtid! hehe :)
The Sven: tja kanskje d. lever jo omtrent innpå her alikevell liksom :p hva innebærer det......? :)
Det kan du lese mer om her :) :
http://forum.vccn.no/showthread.php?p=294326#post294326
Lykke til med jobbsøking iallfall :)