Så det et sted, lommebok laget av ekte afrikansk forhud. Stryker du litt på den så blir den som en koffert.. :p
Om det var planen med bensinsystemet så har jeg et swirlpotsystem i alu ferdig tilpassa innerst i bagasjerommet. Med holley fødepumpe og 2 bosch 044 med rette serienr så du kan kjøre e85. Ferdig med an koblinger, samt tur i an10 frem til motoren. (retur skal jeg ha)
Sent from my C6903 using Tapatalk
Da har jeg vært å fått kjøpt meg litt større pungbok :D Men ikke av det groveste kalibre. Det er begrenset hvor mye jeg kan takle jeg å. De største får andre ta seg av.
230'n bli sittende, men den vil få en annen turbo :) Det kommer en liten snerten Garretsak nedi der.
Det er også andre planer for å øke kjørbarheten litt til.
Må bare vente å høre litt med han som skal hjelpe meg :)
YeeY :D
Hvilken turbo blir det da?
Det blir evt den nye GTX3076R
Hvis det er noen som har en A-kam liggende å slenge de vil bli kvitt billig så sleng på en PM med en pris :D
Den skal slipes om og brukes sammen med den nye turboen.
Grom turbo det :D
Bare å si ifra om du ikke finner en A-kam, har en liggende som jeg ikke kommer til å trenge til å begynne med.
Men er nok noen som kommer med en :D
Har A kam liggans jeg :)
Har ikke peiling egenlig. Aldri kjøpt noe slik kam.
Alt fra slik og ingenting til mætti :D hehe.
A-kam 300 kr :p
Finnes i B230ET :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
evt B230A for å skaffe en enda enklere. V-kam som er min favoritt finner man lettest i B230E.
Okey. Da skal je aller først se i en motor jeg har stående :D
Kammen skal slipes om, og emnet skulle være en A. Så da får jeg være snill gutt å høre etter :) hehe
Var innom BCB i går, så da blir det ny turbo, fuelrail, litt mere til bensinsystemet. Og kanskje ett innsug :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/02/241.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/02/242.jpg
Hva byr du? Prisen blir + et par runder på skogen? ;)
Sendt fra min Thaifon
Blir spennende å se hva motoren presterer med gtx'n
Har hatt en splætt ny gt3076r liggende på hylla leenge, da turboneticsen min nekter å gi opp.
Eller at jeg bare er lat og ubestemt. :)
Hvilken turbonetics har du da knallert?
Håper det er greit jeg svarer her i din tråd Zeeker?
T3/04 steg 5/E50
Sikkert ingen optimal turbo i manges øyne, men jeg er nå fornøyd hvertfall
Hvis det er a kam i 230a så kan du få 3 - 4 stk av meg. ;)
Har du en tråd, så kan jeg heller lese om bilen/motoren og oppsettet der? :)