kom det fleire eller???
kom det fleire eller???
Ja, fulloggal dukket opp, vi hadde en kjapp prat, frøs litt pga vind og så kjørte vi hjem :)
Måtte jobbe i dag :)
var kjipt å høre, men var meldt en del fravær denne gangen... får satse på flere neste måned.
Vi satser hardt på neste treff. :)
Det blir vel like dårlig oppmøte neste gang siden det er 1. Januar..
Då ligger sikkert de fleste fyllasyk :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/11/1528.jpg
Vi fikk tatt ett bilde da, hvertfall :p
Skal vi heller ta treffet 8.jan? Andre søndag i mnd, rett og slett pga det med 1.jan?
Har tenkt tanken, er vel kanskje mest logisk siden det er garantert mannefall(og damefall) 1. januar...
Fet den ene bilen der da ;)
Jeg har igrunn bare overkjørt alle her og satt 8 januar som neste treffdato.. Kanskje greit siden de fleste lager litt halloi natt til 1 januar..
Eneste jeg lurer på er om vi kanskje skal sette tidspunkt litt tidligere, kl 14.00 eller noe i den dur?
Noen innspill til det??
du liker å overkjøre ja:)
kan godt ta det litt tidligere for min del, slik at det fremdeles er litt dagslys ute..
hehe, noen vonde valg må taes desverre.. Men jeg regner nesten med at ingen orker å stille med tømmermenn på treff..
Men 14-15 tida må vel være kurrant..
15 tiden er vel fint.. då har folk en mulighet til å bli edru nok til å kjøre, og det er dagslys en stund til...
njaa... vet nå ikke helt jeg... det begynner å bli mørkt allerede rundt kl 16
14-15 høres bra ut det :)
Ja, det er blir FORT mørkt.
Men skal man ta det når det er lyst, blir det i 12 tiden.
vi får si at treffet er kl 14 siden du kom 1 time for seint sist gang da tarell (slik at treffet er kl 15) ;)
Treff i bergen i kveld altså? :O
typisk at jeg må være på flyplassen kl,1900..
og jeg har ikke bil i bergen.
Hadde jeg kjent noen fra forumet som bodde i bergen og ville kjørt på meg hadde jeg kommet ;)
Av og til har man vel litt hastverk når man leser ;)
Da er det mindre enn en hel mnd igjen til neste treff ;)
Mange planer for juletiden blandt folket her?
Først kjøre til romsdal, så ned til Østfold... Blir noen mil på ræva i jula kan man vel si
Søt liten tur det ja ;)
Her blir det bare til å frese rundt i området. Er ferdig med gavene i for denne jula, så da slipper jeg å stresse når folk vil bulke biler...
Også skal jeg jo tilbake til bergen fra østfold igjen og da. Og jeg kjører på 3 sesong med vinterhjula, vurderer noen nye før jeg drar, men er dyrt med nye piggfrie som er brukanes... Billig forsikring da men!
Noen som vil ta på seg en sveisejobb før fredagen? Mr.A er treig :D Eksosen min har knekt, så går frieksos 2,5" rør uten noen lyddemping uten turboen. Kan bli slitsomt å kjøre 120mil med det før jeg er i østfold... :p
Skulle vært i Bergen, kunne tatt det imorgen ettermiddag ;)
Jeg eller du? :P Jeg er i Bergen :D
Sender deg en PM ;)
godt nyttår!!! nåken som e klar for treff om ei veke???
Jeg er klar, spørs om bilen er det......
Godt nyttår ja.eg satsa på at eg er klar:)
Volvoen er parkert nå. Stiller kanskje i en stygg polo:rolleyes:
Jeg er klar for treff, satser på å rekke det.. Skal visst i 40årslag på lørdagen i de indre fjorder, men håper da på å svinge innom på vei hjem eller å komme meg hjem tidlig nok til å være med hele veien!!
Skal se om jeg husker det! :P
Så langt ser det ikke ut som det er så mange som kan ;)