hehe bevis det:-P
hehe bevis det:-P
Haha oje;) Men du ooole, ta med noen alu tig tilsats som du sikkert har alt for mye av når du kommer nedover? så kan du få prøve om apperatet er brukanes til alu, også glemmer du igjen trådene som er til overs.
Ja, også kan du prøve det på felgen min. Da har vi en date da! Skitten liten pike VS 2 skitne østfoldingær?
Hell yeah:D
Msn @ VCCN :p ?
True, true:rolleyes:
Yo dookie!
Skjedd no med langtaket ditt a?
Nei det har ikke det desverre. Skal ta det siste på 244'n idag. Også hente civicen jeg skal rustsveise. Blir litt fikkling med 245'n sammtidig håper jeg.
Venter på svar fra statene ang motor delene, så tør ikke å begynne på noe annet som koster penger før det er ferdig betalt og i orden kan man si:p
Forstår jeg godt!
Sveise rust på civic? Smi ny bil, sier du? :p
Ja det er mer eller mindre et synonym. Kanalene er rett å slett vekk fra b-stoplen å bakover:eek:
Japsebiler...
Fått lurt Ole ned til deg snart a? Har vel fylt opp frakkelommene med smågodt nå?
Ja det stemmer bra..
Nja han kommer nok nedover når han er ferdig med toppskålene mine. Så mulig vi kan fikse date da;)
-------------------------------
Fikk svar fra Statens vegvesen idag. Egentlig veldig fornøyd med svaret jeg fikk:D
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/06/1955.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/06/1956.jpg
Ingen som deler "gleden" min? :eek:
Dette så jo knall ut ! Ser jo ut som du kan få stortsett alt du har planer om i vognkortet. Men, 7,5mm økning av sporvidde på hver side, hvor brede dekk blir det?
akkurat det han vil. det er ikke ofte snuten står langs veien med målebånd :D
Nice! Fikk et fint brev du også.. Fikk samme svar som deg, men ingen spesifisering på at jeg trengte å dokumentere anskaffelse av deler. Knekke svartejobber og tyveri, tenker jeg.
Jeg fikk også godkjent fuelcell :D
Ok. nice det da;) Jeg tar det her i første omgang. Så får vi se hva som skjer senere rett før 16v motoren skal hoppe nedi (A)
At du får godkjent wattlink er interessant, kanskje på tide å planlegge litt :)
ja akkuratt den ble jeg overrasket over faktisk. kjekt å ha fagbrev som bil mekaniker når dem sier det må bli gjort fagmessig:rolleyes:
grattis med den godkjente søknaden :D ser det er stor forskjell på hva man får godkjent fra plass til plass...:)
tror de ser mest på om du har gjort et skikkelig arbeid og ikke har store porete sveiser, osv. er vel det de kaller "fagmessig" utført ;)
Nei det kan dem da ikke mene:P Jeg tolker det som at det skal være gjort ordentlig å forsvarlig. Altså ikke splitte en cola burk å poppe den fast for å få feste nr to. :P
Jeg kommer til å bruke det orignale festet som sitter på bilen som nedre feste også kapper jeg av festet fra den røde å korter den inn å sveiser den opp på høyre side av bilen.
Jo takk:D Sendte søknaden til region Øst bare, kan jo ikke velge hvilken stasjon enn vil på lenger.
Går vel til om- og oppbyggingsgruppen, ser det ut til.
Sendte også en søknad til avdeling øst. Den er nå oversendt saksbehandler fikk jeg beskjed om, så kommer nok svaret i slow-mail om et par uker eller noe.
hehe;)
Ja det kan være både bra og negativt i å for seg.
Henta civic'n igår å satt den på bukker. Måtte speide litt etter noe som gikk å både jekke å bukkene den opp på, men fant jo noe som var noelunde rustfritt:p
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/06/2635.jpg
Solgt:(
HAHA, men det er ikke første april idag. :)
Ikke alle som bytter en grom 245 med en standard honda civic full av rust.. :)
Slutt og klag på varmen, her oppe har vi faktisk sol nå! Og svimlende 10 grader .... i juli.