Gratis med skilter på doningen GMV, ser meget bra ut dette med LED-lys og det hele :D
Printable View
Gratis med skilter på doningen GMV, ser meget bra ut dette med LED-lys og det hele :D
Dieselpurka der burde det være lett å sette på plass.:-P
Hehe Like artig å se A|ex spørre om ting, kommer 2-3 kjappe journalistspm på rappen :p :p
2012 modeller, går 3 stk på Østlandet. Sorte. Og tviler på den 325'n er orginal også ;) Så de går ganske godt faktisk.. :)
Høhø.. ja da er du bra naiv gitt :p
Jøss...har til dags dato ansett bmw'er som trygge (bortsett fra syklene), må slutte med det skjønner jeg...
Ja, for å ikke snakke om de sivile BMW syklene!! DE er skumle de.. Brrr!
Men vi kan vel la tråden omhandle lekkerbisken av en bil som GMV har :)
Gratulerer! Må være deilig å kjøre med skiltene på.
Og den norske stat har fått litt mer å kose seg med.
Gratulerer med skilt:) synd at staten skal ha så mye..
Ja det er synd det koster så mye, men på den andre siden så gjør det en slik bil til ett forholdsvis sjeldent syn på norske veier.
Da var søknad om alternativ beregning av bruksfradrag levert. Håper virkelig det går i min favør, har ikke råd til å ut med ei krone mer på denne nå.
Men jeg er rimelig sikker på at det skal være en del å spare.
Hmmm. sliter litt med at ene gear wiren av og til hopper ut av gaffelen når jeg skal sette den i revers. Og at den er treg å få i gir, spesielt når kald. Skal det være en mekanisme som låser wiren fast i gaffelen? Virker ikke som det er det på min isåfall. Kansje jeg ødela den ved demontering :S
Skal vel være en slags splint eller klemme på den pinnen du fester kabelen til der?
Er ikke på selve arma som går inn i gearboksen den hopper av men der hvor ytterhylsa på wiren er festet som er problemet.
Det skal vel være et feste der også, noe alla gasswire på gammal volvo har.
Grattis med skilter :) kikket jo nettopp på v70r med samme farge, men den ble solgt i dag. Sikkert Per som har handla :p
Hei hei.. Jeg vil ikke blandes inn her altså! :p Nei er nok ikke meg som har handlet, har bestilt helt ny bil jeg ;)
Den røyk for 325000 :/
Ja, din har jo lakkerte lister, takluke, større felger, eksos og ikke minst seter uten rift :p er det flere forskjeller? Må jo begynne en plass :) vil ha en original som jeg kan pynte/stelle med selv :)
Ja det gjør seg med lakkerte lister osv.
Vet ikke om det var sub på denne? Mangler vel barnepakken og med integrerte sitteputer bak.
Jeg har vel mørkere ruter også. Har alltid lurt på om det er film på de fremre siderutene mine, men etter å lett iherdig etter kant på filmen så har jeg kommet frem til at den må være så mørk orginalt. :)
Den der hadde nok blitt fin den og med en shining alà Petter og litt oppgradering her og der.
Ja, småting gjør store forskjeller! Var noe gjort med din da du kjøpte den?
Edit: ser nå igjen på førstepost :p
Senk
Eksos
Lakka lister osv ;)
Ja dette er jo ting jeg hadde kommet til å gjort med den uansett.
Og om jeg får igjen det jeg tror jeg får igjen på den alternative metoden så gjør det at den kommer ganske så pris gunstig ut.
Er offshore på jobb akkurat nå, og ringte kjerringa i går.
Da fikk jeg en sjokkmelding, hun hadde kjørt på en grevling!!
Men ifølge henne så hadde det gått bra, kun truffet hjulet idet hun svingte unna. Puh!
Må vel inspiseres når jeg kommer hjem, disse kvinnfolka legge ikke merke til alle "detaljer".
De kan vel ikke kjøre bil heller :p
Hadde jeg hatt en sånn bil, så hadde den stått innelåst hele tiden :p
Då høyres det ut som du slapp den krangelen :) Kan jo ikkje handle seg familiebil som berre skal brukast unntaksvis.Sitat:
<br />Sitat:
<br />
Har faktisk ikke noe å utsette på kjøringa hennes. Om jeg hadde hatt det så hadde bilen stått på gårdsplassen låst med nøklene i baggen min :p
Skal ikke sette alle kvinnfolk i boks.. Dama kjører bil bedre enn mange andre. Har ikke vondt av å låne bort bilen til hu.. Og ganske sikker på at hvis folk sliter med å rygge med henger kan hu være den i bilen bak som hopper ut å hjelper deg!
Hehe :p
Regner med at kone og bil skal slås sammen; blir litt merkelig å annonsere at V70Ren skal bli en "annen kone" bil... :-) (gramatiske spissfindigheter kan fort skape katastrofer i heimen ja...)
Regner med at det var dyret grevling hun har valset over og ikke en FWD bil; Og håper det gikk supersuverent med bilen :-)
Hehehe, du har så rett Tore. Gramatikk feil kan få fatale følger ja. Å jobbe nattskift har sine ulemper :p
Blir en ny konebil, dvs den gamle trotjeneren blir mest sansynlig byttet ut dersom jeg får igjen noen slanter for den.
Det var av den firbente typen grevling hun valset over ja. Jeg og håper inderlig at det gikk bra. Tørr ikke tenke på utgiftene en slik smell kan medføre seg. Grøss... :S
Gaupe: Hun er livredd for å komme ut for noe, for hu veit at en slik bil har stått høyest på ønskelista i mange år.
Hu vil å ha en bil med mindre forbruk, manuell, 4x4 og flere seter (7).
Har kikket litt på VW, Seat og div flerbruksbiler, men i mine øyne er de med riktig pris for det meste dritt.
Så jeg ender alltid opp med å kikke på XC70/V70 AWD diesel, selv om prisen er laaaangt over busjettet.
Mye tryggere og kjøre en XC70/V70 AWD også :)
Men apropos utgifter hvis du eller kjerringen kjører på et dyr: Du har vel kasko på en såpass flott bil? Ikke at jeg tror det hjelper mye på spesiallagde ting som tåkelysene og intercooleren..
Selvfølgelig har jeg kasko på denne. Hadde jo vært katastrofe dersom hun hadde knust hele fronten på den. Grevling er ett kompakt dyr....
Er jo mer som er "custom" på denne, bla fangeren har fjernet lyktespylere, og IC/ tåkelys som du nevner.