T5 er fenomenalt, men det er et fåtall av oss som bør kjøre slik som han der gjør hehe... (ikke jeg iallfall)
hehe, ihvertfall itte i løten:p nei fekk lyst å bruke det 760 karroseriet je har ståenes at jonas å putte nedi en t5 motor, stjæle det i v70`n at fattern:p
05/11/10, 13:35
VolvoMan
Sitat:
Opprinnelig postet av ChrML
Hihi, må sladde litt når man kjører på "lukket bane". :D Lurer på om det var brannvarsling i den parkingskjelleren de står å burner, hehe. Isåfall tror jeg det ringte litt i klokkene der :p, det skjedde hvertfall her i byen når "noen" burnet i en parkeringskjeller, men av en eller annen grunn var Volvoene vekk fra åstedet like etterpå :D
ikke lurt leste en gang om noen som hadde burnet i parkering garasje og når brannalarmen så stengte dørene seg :D
05/11/10, 14:37
Fjellvang
Sitat:
Opprinnelig postet av VolvoMan
ikke lurt leste en gang om noen som hadde burnet i parkering garasje og når brannalarmen så stengte dørene seg :D
Tre volvoer herjes med på en jordebane...en 760 turbo som er helt smæsha :( Og den røde 850 turboen fikk seg en trøkk i en sving og ble bulket opp. Den så fin ut. :-/
Satt sammen en liten bildefilm av noen bilder jeg tok på ACR 27-29 august i år. er for det meste volvo på denne, men er noen andre merker på noen av bilden.
15/11/10, 19:50
PVT
mythbusters skyter front fanger av en 740
16/11/10, 13:26
kompi
er det bare meg eller bruker dem en SE-styling fanger? er forjævligt å ødelegge en 740usa på den måten:(