Neste treff er 05.07.2012, da er det bare å møte opp:)
Må prøve å komme meg på neste treff ja =P
Kom igjen folkens! I morgen er det klart for Tyrigrava igjen! Jeg vil ta med meg dekaler og skiltplater for salg til betalende medlemmer! Husk medlemskortet! Blir det rekord i morgen? :D
Faen.. skrur yaris..
Jeg kommer:)
Du får la den Yarisen vente Henrik:)
Jeg tar også turen:)
Kommer med v70ien:P 850ien er ikke klar enda:P
kommer jeg også,må ha skiltplater
Hadde store planer om å dukke opp, selv om det var med firmabil, men i siste liten ble jeg tildelt overtid på Jesshein.....så vi satser på første torsdag i august, kos dekk!
Jeg tar den lange turen bort:)
Fikk dessverre ikke vært der i går da jeg har en bil å få satt sammen, satser på en tur i August :)
Du var savnet Per. Var rart å være på et treff med bare hyggelige folk... :p
Skulle vært der jeg å men bilen min står for tiden uten girkasse, tror jeg får bilen ferdig til nå onsdag så satser på neste i august da ;)
Var det ingen som tok noen bilder? :)
Jeg tok, har bare ikke fått tid til å legge de opp. Kommer kanskje i morra.
Her kan de legges: http://forum.vccn.no/showthread.php?...ava-05-07-2012
Jeg synes at treffene skulle arrangeres på E6's midt punkt. Er dere ikke enige dere som bor der nede i norges "navle"?....:p
Og nei....jeg bor ikke usentralt.
Det er en utfordring mtp landet er langt. Og jeg trur det at plasseringen er der henholdsvis mest pga at det er størst medlemstetthet her på østlandet. Det kommer noen til gode mens det kommer til skade for andre. Men dere som bor "der oppe" så kan jo dere arrangere treff dere også :) Står ingenting i veien for det. Om treffet holdes i Trondheim eller Oslo så er det alltids noen som må kjøre langt!
Burde jo fått vært på et slikt treff snart, men det får bli i september kanskje...
2. august er neste. Har jeg bil som går så kommer jeg :p
Får krysse finga for at jeg ikke glemmer bort neste treff å da :p Hadde planer om å ta meg en tur, helt til jeg kom på at jeg var i Seljord på ferie :p
Regner med at jeg kommer 2. August også:)
Nå har jeg prøveskilt. bilen går bremser og ruller.. nå skal ingenting stoppe meg for å komme med 240n ;P
Da er det bare å håpe på finvær og god stemning! :D
Spådd regn og torden, men vi håper fordet :)
Ser ut til at jeg blir på hytta litt lengre. Fint vær her oppe:) så da blir det nok ikke til at jeg kommer denne gangen, men får satse på neste gang:)
Regn og torden er da kjett. Bilene er vel vanntette? ;)
spennende å se hvor mange som trosser været i dag da :P
Usikker. Frister mer å leke med turbo i varm garasje ;)
bilen min er endelig ute så da leker jeg heller inni bilen :P
Ser ut som det sprekker opp nå :p
Jeg tok ikke sjansen :p Ble det mange fremmøtte?
Vi ble vel 8 biler og det var opphold en god stund. Burger og mange pratsomme folk :)
Neste gang (:
Sikkert mange som er klar over det, men Kroa på tyrigrava har siste driftsdag 30. september. Hadde vært morro å se mange volvoer der da :) Er satt i gang et felles arrangement for alt av kjøretøy for å markere en verdig slutt på et møtested for motorinteresserte på 2 og fler hjul gjennom tidene. Mer info om felles arrangement: http://www.facebook.com/events/494054810622530/
jeg møter nok:) men hadde vert kult med full plass av bare volvo 1.torsdag i septemer også:)
noen som er klare for dette i morgen?